Beantwoord

HD probleem

  • 1 November 2018
  • 16 reacties
  • 1228 Bekeken

Na het resetten van mijn decorder kan ik geen HD meer ontvangen bij mijn instellingen staat dat mijn bandbreedte nietvolstaat en bij profielnaam decorder staat dat het een sd tv is. Hoe kan ik dit oplossen
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 21 November 2018, 08:35

Bekijk origineel

16 reacties

herstart ook eens je bbox

als dat niet helpt kijk ook eens je internetsnelheid na op http://pxs.speedtestcustom.com/

NB: vandaag feestdag dus niemand van proximus die je kan verder helpen.
Identiek probleem als door Berden aangegeven. Opnames in HD zijn niet meer te bekijken. HD zenders zijn niet meer terug te vinden. op het TV scherm komt : er ging iets verkeerd (SPC_4). De opname kan niet afgespeeld worden indien de betreffende zender (of de HD-versie) niet langer beschikbaar is.
activeren van HD in de systeeminstellingen lukt niet : melding of scherm : uw bandbreedte volstaat niet om programma's in hd-kwaliteit te bekijken.
Hoe kunnen zenders in HD opnieuw bekeken worden (bandbreedte uitbreiden) zodat opgenomen programma's toch nog kunnen bekeken worden ??
Heb je al eens je decoder heropgestart en/of gereset? Ik zie geen fouten in je configuratie hier. Groetjes, Wenzel
decoder heropgestart en ook gereset. moet een ander probleem zijn. geen zenderkeuze in HD meer mogelijk (bv. een op kanaal 30). gr. Ed
Dit gaat dan toch eens door een technieker ter plekke moeten worden nagekeken. Op welke datums zou je iemand kunnen ontvangen? Dan boek ik dit even voor je in.
zou nu vrijdag kunnen. gr Ed
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb de afspraak voor je ingeboekt op vrijdag tussen 8-12u. Dan mag je zeker iemand verwachten.
ok Charlotte, staat genoteerd. dank voor uw bevestiging
Wij hebben hetzelfde probleem - hoe werd dit opgelost bij jullie?
proximus technieker is langs gekomen
En wat heeft die gedaan? Iets in huis of was het probleem buitenshuis?
Hey Liliane. Kan je even via volgende pagina je lijnnummer sturen? Dan bekijk ik even specifiek jouw situatie. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Heel wat collega's hebben dit al gedaan - het probleem is trouwens vandaag spontaan weg- Met dank voor uw reactie.
Weet je ook de reden van het probleem?
Heb onlangs decoders omgewisseld mss?
Niets gedaan de laatste maanden
Bedankt Lil1, 't zal dus een raadsel blijven ☺️

Reageer