Vraag

Happy house

  • 18 December 2020
  • 12 reacties
  • 434 Bekeken

Hallo,

 

Zijn er nog happy house bezoeken aan te vragen?


This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u voor maandag geen reactie meer zult krijgen van een Proximus-medewerker op dit publieke forum

Fyi

Happy House - Reserveer je gratis analyse met technicus | Proximus

Dienst tijdelijk niet beschikbaar

Hallo,

 

Zijn er nog happy house bezoeken aan te vragen?

De Proximus forummedewerkers kunnen maandag beslissen om een technicus te sturen.

Reputatie 7
Badge +5

@GUIDO_03  Momenteel zijn de happy house bezoeken even niet beschikbaar. Wat is er aan de hand? We kunnen het altijd voor je nakijken en indien nodig een technieker ter plaatse sturen.

Kan ik je een privé bericht sturen? En zoja hoe doe ik dat?

Je hebt daarjuist ook geantwoord op het bericht van mij ivm de decoder, maar dat heeft ook te maken met dit bericht.

Een technieker is op dit moment nog niet nodig, als ze mij eens zouden bellen zou al fijn zijn

 

Reputatie 7
Badge +5

@GUIDO_03 Kan je mij meer vertellen over wat er gaande is? Dan kunnen we het zo al eens bekijken.

Ok doe ik even,

Enkele maanden geleden had ik problemen met de tv, beeld bleef hangen, Men stelde mij toen voor om V7 decoders te nemen, met de voorwaarde om ook flex te nemen, Uiteraard was ik zeer tevreden

Maar toen ik de V7 decoders had had ik problemen met de ondertiteling Na wat over en weer gechat met proximus heeft men enkele weken geleden opgebeld en gevraagd om een hardreset te doen van de decoders en men heeft toen ook de bbox3 een update gegeven en herstart. Na de hardware reset waren de problemen allemaal opgelost. Maar vorige week dook het probleem plots weer op. Na terug gechat te hebben met jullie en ik het zo moe werd heb ik gevraagd om de v5 decoders dan maar terug te sturen. Maar wat blijkt nu, ik kan de  afstandsbediening van de V5 niet meer koppelen met de geluidsinstallatie, wat bij de vorige V5 wel lukte. Dus dat was een grote teleurstelling voor mij, zo’n salontafel vol met afstandsbedieningen is niet fijn. Ik heb toen terug gechat met jullie en daar heeft men mij gezegd dat men mij vandaag om 10 uur ging opbellen, maar ik heb geen telefoon gehad van jullie. Omdat ik nu nog één V7 hier had heb ik juist met 080022800 gebeld en gevraagd of ik die V7 terug mocht gebruiken en dat mocht, ik heb die daarjuist aangesloten en yes die werkt perfect. Ik moet wel de geluidsinstallatie nog koppelen, maar dat zal wel lukken, omdat het de vorige keer ook gelukt is met de V7. 

Dus als het goed is voor jullie zou ik deze V7 al willen houden en deze V5 decoder al terugsturen als u mij een label kan mailen?

257240812 een cisco V5 tv decoder V5 compact ref 16020136

Om geen vergissingen te hebben ik heb momenteel één V5 en één V7 in gebruik en  één V5 wacht ik op het label om binnen te brengen bij Bpost.

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@GUIDO_03 Bovenstaande decoder heb ik terug afgekoppeld en hiervoor zal u een retourlabel ontvangen.

Ik heb intussen al van Antonelle een label ontvangen, wel het foute nummet, maar dat heb ik op het forum geplaatst. Dus wacht ik even op het juiste label van Antonelle.

Vraagje, je hebt toch een V5 afgekoppeld en ik behoud een V5 en een V7.

 

Reputatie 7
Badge +5

@GUIDO_03 De V5 is afgekoppeld zodat je de V5 en V7 kan blijven gebruiken. Er is inderdaad voor je resterende V7 een retourlabel aangemaakt. Best de communicatie over het retourneren maar op 1 post doen zodat er geen misverstanden ontstaan.

Ok, ik heb de post gedaan bij Antonelle, ik wacht af, of als u haar kan contacteren?

Alvast bedankt voor de V5 enV7.