Haperingen beeld en klank enkel bij LIVE TV

  • 21 November 2020
  • 54 reacties
  • 1310 Bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

Badge +4

Zelf al zou die aangerekend worden de proximus medewerkers kunnen dit altijd nog rechtzetten

So far, so good: nog altijd prima beeld na 10 dagen.
En de Proximus factuur is ook in orde: de maandelijkse huur (van de draadloze WI-FI-Booster) werd alleen voor de eerste dag aangerekend (de dag van terugname door de technicus).

Ik wil je moed niet afnemen, maar wij hebben hier eens 25 dagen zonder problemen gezeten en dan is alles opnieuw begonnen….

De technicus is langs geweest en heeft een test op de modem gedaan. Met een nieuwe modem van de laatste generatie geen probleem meer…

Afwachten of het permanent is maar ziet er hoopvol uit.

Wat lees je af van versies op je nieuwe bbox

→ Onthaalpagina

Ik heb nog even terug de vorige geplaatst omdat ik alles moet noteren om te kunnen overzetten op de nieuwe. Jammer dat daar geen systemen voor bestaan om dit automatisch te kunnen doen. Ik heb namelijk nogal veel toestellen aangesloten, dus veel vaste IP-adressen in te brengen...

Reageer