Haperingen beeld en klank enkel bij LIVE TV

  • 21 November 2020
  • 54 reacties
  • 1323 Bekeken


Toon eerste bericht

54 reacties

Laat ons in ieder geval eens weten wat de oplossing dan was van de technieker.

Hier al enkele weken hetzelfde probleem. 

Modem en decoder werden al vervangen, zonder resultaat. 

Morgen (maandag) krijgen we bezoek van een technieker. De telefonische heldesk wist niets af van een bestaand probleem.

 

FYI: Dit wordt hier inderdaad wel meer gemeld de laatste tijd, de mensen van Proximus zelf kunnen maandag als ze hier terug langskomen op het forum, eens je lijn testen of er fouten te detecteren zijn want  live uitzendingen zijn gevoeliger voor fouten op de lijn t.o.v. opnames, en mss is het probleem ondertussen al gekend of kunnen ze de reden navragen bij de bevoegde specialisten of kunnen ze ook eventueel het nodig achten om een technieker te sturen maar dat zullen zij dan maandag wel verder uitmaken.

OK thx. Lijn is ook al meerdere malen getest zonder problemen…

FYI: Dit wordt hier inderdaad wel meer gemeld de laatste tijd, de mensen van Proximus zelf kunnen maandag als ze hier terug langskomen op het forum, eens je lijn testen of er fouten te detecteren zijn want  live uitzendingen zijn gevoeliger voor fouten op de lijn t.o.v. opnames, en mss is het probleem ondertussen al gekend of kunnen ze de reden navragen bij de bevoegde specialisten of kunnen ze ook eventueel het nodig achten om een technieker te sturen maar dat zullen zij dan maandag wel verder uitmaken.

Reageer