Vraag

haperend beeld

  • 21 March 2021
  • 4 reacties
  • 350 Bekeken

Bij het bekijken van een opgenomen program komen er blokjes in her beeld en stopt het beeld en gaat het met hurten stoten verder,is niet te bekijken,wat moet ik doen.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Mijn decoder is een V5 die draadloos verbonden is via een booster naar de modem.

hi, ik heb even je lijn gecontroleerd en zie hierop geen storingen
heb je zoals martin voorstelde al even je booster gereset ?

Dan best de booster ook eens resetten en zien de link quality led groen oplicht 

de prox forum medewerkers kunnen dan ook verder beslissen straks wat er best verder gebeurd

Mijn decoder is een V5 die draadloos verbonden is via een booster naar de modem.

Is het een v7 decoder die je hebt (daar valt dit wel meer mee voor) zie ook → V7 Stand van zaken | Proximus Forum
Is je decoder rechtstreeks met de bbox verbonden via utp kabel 

Heb je bbox en decoder al gereset 

Morgen komen de prox forummedewerkers hier terug langs.

Enkel de aan en uit knop gebruiken of netstekker uittrekken is geen reset maar een herstart,
zoals hieronder beschreven (wat je eerst kunt proberen vooraleer een reset uit te voeren):
Toestellen Herstarten:
Toestellen herstarten
Toestellen Resetten:
Buiten de bbox en dan decoder resetten, moet je dat ook mogelijks ook eerst doen met de toestellen waarmee dat je de decoder eventueel verbonden is met jouw bbox (modem/router),om dan pas de decoder te resetten.
Dit kan bv met een Wi-Fi bridge,Wi-Fi Booster, Ruckus of via het elektriciteitsnetwerk (PLC adapters).
Want dat kan ook de oorzaak zijn van je probleem.

Reageer