Vraag

Handmatig opname instellen doordat de optie “serie opnemen” niet wordt weergegeven bij een serie.

  • 12 August 2019
  • 5 reacties
  • 595 Bekeken

HIer staat aniet hoe ik handmatig start en Stopuur kan instellen van een opname. Er staat bvb op NPO3 smaandagsavonds de serie FLACK in de tv-gids maar de decoder geeft de optie “serie opnemen” niet aan waardoor ik dit elke week opnieuw moet doen (met meerdere series is dit het geval en vooral op de Nederlandse zenders) en dus zou ik dit handmatig willen instellen.

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bij sommige series kunnen we de optie om als serie opname in te stellen niet aanbieden, dit heeft te maken met uitzend rechten.
HIer staat aniet hoe ik handmatig start en Stopuur kan instellen van een opname. Er staat bvb op NPO3 smaandagsavonds de serie FLACK in de tv-gids maar de decoder geeft de optie “serie opnemen” niet aan waardoor ik dit elke week opnieuw moet doen (met meerdere series is dit het geval en vooral op de Nederlandse zenders) en dus zou ik dit handmatig willen instellen.
Zelfde probleem, op al de Nederlandse zenders!
i.v.m. met start en stop uur, die zijn vast ingesteld voor iedere aflevering op 5 minuten er voor en 30 minuten er na.
Of je een serie al dan niet kunt opnemen als serie, heeft te maken met uitzendrechten volgens ik hier al in een andere post heb gelezen.
Reputatie 5
Badge +2
raar want de eerste afleveringen van Killing Eve (NPO3) en Grantchester (NPO2) kon je als serie programmeren en het vervolg niet meer!!!!
Reputatie 7
Badge +4
raar want de eerste afleveringen van Killing Eve (NPO3) en Grantchester (NPO2) kon je als serie programmeren en het vervolg niet meer!!!!

Ik vraag het na bij de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik hier iets weten.