Gratis voetbal ivm Corona virus


Reputatie 7
Badge +1

PX opent alle voetbal lijnen dit weekend voor alle klanten ivm Corona virus zodat iedereen de wedstrijden van hun favoriete club kunnen kunnen volgen. Een dikke chapeau voor PX đŸ‘đŸ€—âšœïž


10 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zag dat op kanaal 13, M&S uitzend terwijl ik dit niet heb. Is dit voor het weekend of wat is de bedoeling hiervan đŸ€”đŸ˜‰đŸ€—

Reputatie 6
Badge +2

Is dat Mark & Spencer? :grin:

Reputatie 7
Badge +1

Nee film en serie kanaal van PX. Staat op kanaal 13 đŸ˜‰đŸ€—đŸ€”đŸ‘Is dit nu gratis voor dit weekend ?

Welke tabblad van proximus films mort je gebruiken. Vb: bij de film joker staat 5.99€. Wil het zeggen dat deze film nu gratis is, als je er op klikt. Wil niet voor verassingen staan.

Je moet wel verschil maken tussen film’s on demand en bekijken M&S (films&series) 

on demand films zijn niet gratis of toch heb ik nog nergens gelezen dat wegens corona er nu zouden gratis films beschikbaar zijn!. 

  • Aan al onze internet klanten bieden we ongelimiteerd internet thuis aan.
  • Aan al onze TV klanten bieden we gratis toegang tot de zenders Movies & Series (kanaal 13) en Studio 100 Hits (kanaal 40).
  • Aan al onze klanten met een vaste telefoonlijn, bieden we ongelimiteerd bellen naar vaste nummers.2
  • Aan al onze mobiele klanten (met uitzondering van de prepaid klanten) bieden we ongelimiteerd bellen naar vaste lijnen en ook 10GB gratis mobiele data.3

Deze voordelen gelden tot en met 31 maart.

We hopen oprecht dat deze initiatieven je zullen helpen om zo goed mogelijk in contact te blijven met vrienden en familie en dat je daarnaast ook in alle rust de nodige ontspanning en entertainment kan vinden.

Reputatie 2
Badge

Zag dat op kanaal 13, M&S uitzend terwijl ik dit niet heb. Is dit voor het weekend of wat is de bedoeling hiervan đŸ€”đŸ˜‰đŸ€—


is  dat die zender dan zonder ondertitels, want ik heb mijn zenders verplaatst?

Dus films ON DEMAND is dan toch niet gratis. Wat is er dan gratis? Kan u stap voor stap uitleggen waar en hoe we moeten klikkrn voor de gratid films?

 

Dank u

afstandsbediening druk MENU scroll naar rechts > films & series  , klik OK 

scrol naar beneden en daar kun je rechts en links scrollen bbv naar MS

NB: scrollen naar beneden, omhoog , links en rechts doe je met de pijltjes rondom de OK knop.

 

Dank u

graag gedaan.

Reageer