Vraag

Gratis voetbal

  • 2 March 2020
  • 6 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1

Worden de laatste 2 speeldagen van de Jupiler Pro League weer gratis uitgezondenen zoals vorig jaar. Deze starten vanaf zaterdag 7 maart. Heb hier nog geen melding van gekregen.


This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Antoon1 ik vraag het na en laat je zo snel mogelijk iets weten! Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +1

@HeidiE Bedankt voor het snelle antwoord. Hoor het wel ⚽️ Grt. Ant

Reputatie 7
Badge +1

Dag @Antoon1 ik vraag het na en laat je zo snel mogelijk iets weten! Grt, Heidi

Hallo HeidiE. Al iets gehoord het is bijna zaterdag. Grt, Antoon

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb eens gekeken naar verleden jaar, dat was als ik het goed lees, één gratis wedstrijd op 17 maart en het bericht van Proximus dat ik daarover vond op internet was een bericht van 17 maart. De strategie daarachter begrijp ik ook niet altijd hé.

Reputatie 7
Badge +1

@HeidiE Bedankt voor het snelle antwoord. Hoor het wel ⚽️ Grt. Ant

@HeidiE Al iets bekend over zaterdag. Eigenlijk is het niet moeilijk om één antwoord te geven. Het is ja of nee. Alvast bedankt 😉⚽️
Groetjes, Antoon

Reputatie 7
Badge +3

Op zaterdag 07/03 om 20u, zullen de voetbalmatchen van de voorlaatste speeldag van de reguliere competitie van de Jupiler Pro League, beschikbaar zijn voor ALLE Proximus-klanten in Multi Live op het Pickx Live kanaal.

Heel goed nieuws, zelfs de klanten die de tv-optie All Sports niet hebben, zullen ervan kunnen genieten...

Wat is Multi Live?

  • Proximus zal live alle wedstrijden uitzenden die tegelijkertijd gespeeld worden. Er wordt geswitcht van de ene belangrijke actie naar de andere, op de verschillende voetbalvelden.
  • Op die manier kan de klant genieten van de beste momenten van elke match!