Beantwoord

Gratis video

  • 20 January 2018
  • 8 reacties
  • 917 Bekeken

in mijn abonnement heb ik recht op 1 gratis video per maand , mag ik deze kiezen op "on demand" ?
icon

Beste antwoord door Peter66 20 January 2018, 12:59

Bekijk origineel

8 reacties

◙ Je vindt de rubriek kadofilm terug via:
Menu -> shop > op aanvraag > films > mijn kadofilm.
ik zal het proberen na 31/01/18 , momenteel na "shop" kan ik niet "op aanvraag" door die geste van proximus denk ik.
Je kan altijd eens proberen om de decoder te herstarten door hem even stroomloos te zetten en al hij terug opgestart is dan eens zien of het wel lukt op die manier.
nee het blijf het zelfde , na shop , heb ik de mogelijkheid om naar de 3 van de "geste" (voetbal , men k en hit weet ik niet meer of sluiten"maar niet op aanvraag
Ter info geef ik je ook nog mee wat de proximus medewerkers hierover ook al gepost hebben:
◙ Eventuele reden waarom je kadofilm niet zichtbaar zou zijn:
- je geen Familus of Tuttimus pack hebt.
- je recent bent overgeschakeld naar een Familus of Tuttimus maar deze dienst nog niet volledig actief is.
In tussentijd kan een proximus medewerker je kadofilm al activeren zodat je er gebruik van kan maken.
Het is mogelijk dat je wel even je decoder moet herstarten vooraleer de optie actief komt te staan.

NB:Als hier een proximus medewerker je post leest kan hij u eventueel verder helpen.
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb met de kadofilm ook een probleem: met name ik zie hem staan in de catalogus maar er staat een aankoopprijs bij. Is dat normaal ? Ik had dat verleden maand ook, er staat steeds een prijs bij.
Reputatie 6
Badge +2
in mijn abonnement heb ik recht op 1 gratis video per maand , mag ik deze kiezen op "on demand" ?
Beste,

In de Proximus TV menu gaat u naar “Op aanvraag” vervolgens naar “Films” nadien naar ”mijn kadofilm” dan ziet u een speciale catalogus waaruit men kan kiezen.


U selecteert een film uit deze catalogus => klikt op op huren en vervolgens geeft u uw pincode in. De kadofilm waar u recht op hebt zal u niet worden aangerekend.
TUI:
◙ Je moet een onderscheid maken tussen de 2 credits:
  • kadofilm: deze maandelijkse kadofilm zit inbegrepen in je Familus of Tuttimus en kun je gebruiken in de categorie 'Blockbuster'. Deze credit kan je niet opsparen. Een ongebruikte credit zal dus vervallen.
  • 'op aanvraag' credit: dit zijn credits die je vrij kan gebruiken in heel het op aanvraag aanbod. Deze credits kan je opsparen. Je kan deze verkrijgen via een wedstrijd, actie, commerciële geste etc.

Reageer