Beantwoord

Gratis film of film huren werkt niet!


maandelijks een gratis film?
werkt bij mij jammergenoeg niet!
kan gaan tot de keuzefilms maar kan deze dus niet starten!
hetzelfde voor het herbekijken van het journaal/nieuws en huren van films.
proximus hoe kan ik dit oplossen???
icon

Beste antwoord door KoenN 14 June 2018, 08:29

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Fijn dat te horen. Veel plezier ermee
Ja Geert dat had ik al geprobeerd dat werkte niet,maar heb ondertussen al andere decoder gekregen en het is opgelost
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Yusuf,

heb je de toestellen (modem + decoder) al herstart? zie link:

[color=#0066cc"]https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html[/color]

Groeten Geert
Ik heb dat probleem ook ik kan ook geen films huren ik kan alles behalve als ik een film kies en ik druk op ok maar doet niks
Reputatie 7
Badge +4
Dag Katrijn,

Heb je nog steeds problemen met je VOD?

Groeten
Dank je wel!!!!
Reputatie 7
Badge +4
Ik laat het nakijken, ik hou je op de hoogte
Hallo.

Ik krijg geen melding. Ik kan de aangeboden films alfabetisch/per categorie/.... bekijken, maar als ik op ok duw om de film te huren of de trailer te bekijken, gebeurt er niets....
Zowel bij de maandelijkse cadeaufilm als bij de 'gewone films'.
Resetten hebben we al geprobeerd, dat helpt jammer genoeg niet.

Groetjes
Katrijn
Reputatie 7
Badge +4
Welke melding krijg je als je iets wil huren? Welke film probeer je juist te huren? Gaat het om de maandelijkse cadeaufilm of niet?
Hier net hetzelfde probleem. Vroeger konden we wel films huren, nu niet meer.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb de RTL Series pass stopgezet en een rechtzetting opgemaakt voor 6,23 EUR incl. BTW
Deze zal je spoedig ontvangen.
Ik zie dat je ook maar voor 1 decoder op de factuur aangerekend wordt.
Dus ik zal uw bericht verder doorsturen naar mijn collega van de technische dienst.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zal eerst je factuur laten aanpassen door mijn collega van de klantendienst en nadien zoeken we verder een technische oplossing.
Unit MAC : 10:5F:49:95:99:C5
lijnnummer : 059/806712

zojuist men factuur vn vorige maand gekregen,
niks werkte maar word wel aangerekend !
eveneens ook series pass die ik nooit heb aangevraagd !
hopelijk het u daar een verklaring voor
Reputatie 7
Badge +4
Ok, mag ik je vragen zekerheidshalve toch even via deze link het lijnnummer door te sturen dat op je aanrekening/factuur vermeld staat bij je TV-product, samen met het MAC-adres van de decoder die je hebt staan? Dit MAC-adres vind je terug op een sticker onderaan de decoder.
Misschien ligt daar het probleem want wij hebben geen 2 decoders ! ?
Reputatie 7
Badge +4
kevk Op je lijn staan twee decoders aangemeld - doet dit zich voor op beide decoders?
helaas nog steeds hetzelfde probleem .
kan effectief alles doen behalve huren ...
Reputatie 7
Badge +4
Welke VOD probeer je juist te huren ? Heb je bij andere ook hetzelfde?
Reputatie 5
Badge +3
Werken alle andere functies van je decoder normaal, kan je opnames doen en bekijken? Hoe is de decoder verbonden met de bbox? Werkt de afstandsbediening correct, bekabeling OK, enz...

Type decoder?

mvg.
heb zonet de de stappen nauwkeurig uitgevoerd , helaas zonder resultaat !
kan nog steeds niks huren.
Reputatie 5
Badge +3
De ingenieurs hebben het nagekeken en kunnen wel een VOD huren. Is het mogelijk om nu nog eens te testen? Voor je het test kan je de decoder uitschakelen en de modem volledig heropstarten, wanneer de modem volledig is heropgestart de decoder pas terug aanschakelen.
alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Ik ga het eens doorsturen naar onze ingenieurs zodat ze het kunnen nakijken. Ik hou je op de hoogte
kan niet naar optie huren , tot vb film met prijs eronder, verder gaat niet
Reputatie 7
Badge +4
Zie je dan wel de optie om te huren, of krijg je die opties helemaal niet? Als je de optie hebt en je drukt op huren, wordt de pincode dan gevraagd of gebeurt er helemaal niets?

Reageer