Beantwoord

Gratis film of film huren werkt niet!


maandelijks een gratis film?
werkt bij mij jammergenoeg niet!
kan gaan tot de keuzefilms maar kan deze dus niet starten!
hetzelfde voor het herbekijken van het journaal/nieuws en huren van films.
proximus hoe kan ik dit oplossen???
icon

Beste antwoord door KoenN 14 June 2018, 08:29

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi,

kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht ?
dan kijken we na wat er gaande is



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan
pm verzonden .
bedankt voor de snelle reactie
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb je lijn eens bekeken en ik zie alvast dat je wel je gratis credit krijgt. Kan je een reset doen van je bbox en daarna je decoder resetten en nog eens proberen om het journaal te huren?

reset bbox: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

reset decoder: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
werkt helaas nog steeds niet na het resetten van de bbox en decoder
Reputatie 7
Badge +4
Wat gebeurt er dan juist als je iets wil huren? Kan je eventueel een foto posten van de melding die je krijgt?
ik kan niet huren.
kan niet verder dan de film/aflevering.
Reputatie 7
Badge +4
Zie je dan wel de optie om te huren, of krijg je die opties helemaal niet? Als je de optie hebt en je drukt op huren, wordt de pincode dan gevraagd of gebeurt er helemaal niets?
kan niet naar optie huren , tot vb film met prijs eronder, verder gaat niet
Reputatie 7
Badge +4
Ik ga het eens doorsturen naar onze ingenieurs zodat ze het kunnen nakijken. Ik hou je op de hoogte
alvast bedankt
Reputatie 5
Badge +3
De ingenieurs hebben het nagekeken en kunnen wel een VOD huren. Is het mogelijk om nu nog eens te testen? Voor je het test kan je de decoder uitschakelen en de modem volledig heropstarten, wanneer de modem volledig is heropgestart de decoder pas terug aanschakelen.
heb zonet de de stappen nauwkeurig uitgevoerd , helaas zonder resultaat !
kan nog steeds niks huren.
Reputatie 5
Badge +3
Werken alle andere functies van je decoder normaal, kan je opnames doen en bekijken? Hoe is de decoder verbonden met de bbox? Werkt de afstandsbediening correct, bekabeling OK, enz...

Type decoder?

mvg.
Reputatie 7
Badge +4
Welke VOD probeer je juist te huren ? Heb je bij andere ook hetzelfde?
helaas nog steeds hetzelfde probleem .
kan effectief alles doen behalve huren ...
Reputatie 7
Badge +4
kevk Op je lijn staan twee decoders aangemeld - doet dit zich voor op beide decoders?
Misschien ligt daar het probleem want wij hebben geen 2 decoders ! ?
Reputatie 7
Badge +4
Ok, mag ik je vragen zekerheidshalve toch even via deze link het lijnnummer door te sturen dat op je aanrekening/factuur vermeld staat bij je TV-product, samen met het MAC-adres van de decoder die je hebt staan? Dit MAC-adres vind je terug op een sticker onderaan de decoder.
Unit MAC : 10:5F:49:95:99:C5
lijnnummer : 059/806712

zojuist men factuur vn vorige maand gekregen,
niks werkte maar word wel aangerekend !
eveneens ook series pass die ik nooit heb aangevraagd !
hopelijk het u daar een verklaring voor
Reputatie 7
Badge +4
Ik zal eerst je factuur laten aanpassen door mijn collega van de klantendienst en nadien zoeken we verder een technische oplossing.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb de RTL Series pass stopgezet en een rechtzetting opgemaakt voor 6,23 EUR incl. BTW
Deze zal je spoedig ontvangen.
Ik zie dat je ook maar voor 1 decoder op de factuur aangerekend wordt.
Dus ik zal uw bericht verder doorsturen naar mijn collega van de technische dienst.
Hier net hetzelfde probleem. Vroeger konden we wel films huren, nu niet meer.
Reputatie 7
Badge +4
Welke melding krijg je als je iets wil huren? Welke film probeer je juist te huren? Gaat het om de maandelijkse cadeaufilm of niet?
Hallo.

Ik krijg geen melding. Ik kan de aangeboden films alfabetisch/per categorie/.... bekijken, maar als ik op ok duw om de film te huren of de trailer te bekijken, gebeurt er niets....
Zowel bij de maandelijkse cadeaufilm als bij de 'gewone films'.
Resetten hebben we al geprobeerd, dat helpt jammer genoeg niet.

Groetjes
Katrijn
Reputatie 7
Badge +4
Ik laat het nakijken, ik hou je op de hoogte

Reageer