Beantwoord

Gewiste opname terughalen

  • 27 November 2018
  • 7 reacties
  • 1155 Bekeken

Ik heb daarstraks en per ongeluk een opname gewist van Huizenjagers ( zender vier ) dd. donderdag 15/11.
Hopelijk kan deze opname teruggeplaatst worden.
Vaste lijn: 051/702167
Waarvoor dank
Met vriendelijke groeten
Alain
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 November 2018, 09:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo Alain,

Ik kan deze aflevering zeker terug plaatsen. Ik vind echter 3 uitzendingen terug op die datum, 16.44, 19.44 en 23.44. Ik heb die van 19.44u terug geplaatst. Heb je er nog een andere nodig ?

Groeten,

Hadewych
Beste Hadewych,

Bedankt voor uw tussenkomst maar voorlopig kan ik deze uitzending - althans onder de nog beschikbare afleveringen van Huizenjagers - nog niet terugvinden ( moet er hiervoor een reset van de decoder of zo gebeuren? ).

Ik zou het hier trouwens ook appreciëren indien u de 2 andere uitzendingen eveneens dd. 15/11 ook nog zou kunnen terugplaatsen.

Met vriendelijke groeten,
Alain
De afleveringen van 15/11 zouden beschikbaar moeten zijn op je decoder. Het is mogelijk dat je eens een harde reset gaat moeten proberen zoals hier beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Beste Hadewych,
Beste Wenzel,

De gewenste afleveringen staan nu inderdaad opnieuw ter beschikking.

Hiervoor wil ik jullie dan ook van harte bedanken.

Met vriendelijke groeten.
Alain
Reputatie 7
Badge +4
hi alain

Graag gedaan !
Hallo men vrouw heeft per ongeluk de hele serie gewist van madam secretary is het mogelijk deze terug te krijgen?
Reputatie 7
Badge +4
Hallo men vrouw heeft per ongeluk de hele serie gewist van madam secretary is het mogelijk deze terug te krijgen?

Wanneer je de opnames zelf hebt gewist kunnen we die niet terug zetten.

Reageer