Beantwoord

Geste film

  • 18 January 2018
  • 7 reacties
  • 312 Bekeken

Ik kom op het filmkanaal maar ik zie bij de films nog een prijs staan, word die doorgerekend?
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 19 January 2018, 07:19

Bekijk origineel

7 reacties

als je kanaal 196 kiest zou je dit voor M&S moeten kunnen zonder een prijs te zien
als het niet lukt zet de decoder eerst eens effen stroomloos en probeer opnieuw
Beste
Zal dat eens proberen maar is nu aan het opnemen.
Reputatie 7
Badge +6
als je kanaal 196 kiest zou je dit voor M&S moeten kunnen zonder een prijs te zien
als het niet lukt zet de decoder eerst eens effen stroomloos en probeer opnieuw


Dat klopt dus niet: je krijgt als compensatie t/m 31/01 toegang tot het M&S kanaal, maar je krijgt daar geen toegang tot de online catalogus van dat kanaal: dat kan alleen met de M&S Pass ( = M&S kanalen + toegang tot de catalogus)!
Je kan in die catalogus dus geen gratis films of series gaan huren n.a.v. de compensatie.
Dat was een fout in de communicatie en die is op het franstalig forum al lang rechtgezet.


Je kunt natuurlijk wel opnames maken van de programma's, maar pas op: je kan je opnames ook maar bekijken tot 31/01/2017, daarna zijn ze niet meer beschikbaar.
@Marc,
TUI: Deze geste bestaat uit een voorgeprogrammeerd M&S kanaal 196, (komt in feite min of meer op het zelfde neer zoals een gewone zender), waar je uiteraard niet uit een catalogus kunt kiezen, werd hier al duidelijk op het forum gemeld door het Proximus team.
Reputatie 7
Badge +6
als je kanaal 196 kiest zou je dit voor M&S moeten kunnen zonder een prijs te zien
als het niet lukt zet de decoder eerst eens effen stroomloos en probeer opnieuw

Euh, en wat betekent dit dan??? Nu zeg je ineens dat je niet kan kiezen, en al helemaal niet 'zonder een prijs'. Het is of het één of het ander.
Reputatie 6
Badge +4
Dag marc9230

Door onze algemene panne bieden we een geste aan http://www.proximus.be/eengeste We bieden het kanaal aan, maar niet de pass. Met bijkomende vragen kan je ons contacteren via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,

Jean-Paul
als je kanaal 196 kiest zou je dit voor M&S moeten kunnen zonder een prijs te zien
als het niet lukt zet de decoder eerst eens effen stroomloos en probeer opnieuw

Euh, en wat betekent dit dan??? Nu zeg je ineens dat je niet kan kiezen, en al helemaal niet 'zonder een prijs'. Het is of het één of het ander.

Ik bedoel met kiezen net als het kiezen bij andere zenders uit de TV-guide bv (kijken, opnemen, opname plannen replay...), dus vandaar mijn verduidelijking, omdat ik zag uit je reactie "dit klopt niet" dat mijn uitleg blijkbaar niet duidelijk genoeg was voor u en daarmee heb ik ook nog de uitleg van prox team (reeds gepost op het forum) erbij gezet ter bijkomende info.

Reageer