Vraag

Geprogrammeerde opnames worden niet altijd opgenomen

  • 24 februari 2019
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Ik ben nog niet lang proximusklant en ben al niet tevreden. Ik heb al enkele keren gemerkt dat niet alle geprogrammeerde opnames opgenomen worden. Ik programmeer direkt de ganse serie zodat de aflevering automatisch elke week opgenomen zou worden maar nu blijkt dat er soms afleveringen niet opgenomen worden.
Zijn er nog mensen met dit probleem en aan wat zou dit kunnen liggen?

6 reacties

Ter info: pas maandag komen ze hier terug van proximus op het forum langs.

Als je kijkt via http://proximuspickx.be kun je de opnames daar eventueel terugvinden.

Ik heb alles van Game of Thrones geprogrammeerd om op te nemen bij CAZ maar nu blijkt dat de laatste 5 afleveringen van seizoen 5 en de eerste 5 van seizoen 6 gewoon niet weden opgenomen.  Dat is uiteraard balen als je wil binge-watchen!  Kan dat door proximus worden teruggezet?  En kan ik dat voorkomen in de toekomst?  

Reputatie 7
Badge +4
Kan je via privébericht even de dagen en tijdstippen van aanvang doorgeven, zodat we dit verder kunnen laten nakijken?
Dit komt niet voor bij alle serie opnames. Dit weekend wou ik naar mijn geprogrammeerde opnames kijken van Cold Case en Temptation Island van vorige week en die waren niet opgenomen terwijl ik in het begin van de serie direkt de ganse serie geprogrammeerd had.

MVG
Reputatie 4
Badge +2
Hey Yelenakaro,

kom dit voor bij alle serie opnames? Kan je enkele voorbeelden geven van ontbrekende opnames?

MVG,

Yorick
Ter info: Inderdaad je bent niet alleen en wat er dan over het algemeen voorgesteld wordt is de decoder en bbox te herstarten of de decoder ook eens te resetten, maar dit lukt daarom niet altijd en hopelijk kunnen de Proximus medewerkers je in dit geval morgen verder helpen als ze terug langskomen.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Reageer