Vraag

Geprogrammeerde opnames worden niet altijd opgenomen

  • 24 februari 2019
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Ik ben nog niet lang proximusklant en ben al niet tevreden. Ik heb al enkele keren gemerkt dat niet alle geprogrammeerde opnames opgenomen worden. Ik programmeer direkt de ganse serie zodat de aflevering automatisch elke week opgenomen zou worden maar nu blijkt dat er soms afleveringen niet opgenomen worden.
Zijn er nog mensen met dit probleem en aan wat zou dit kunnen liggen?

4 reacties

Ter info: Inderdaad je bent niet alleen en wat er dan over het algemeen voorgesteld wordt is de decoder en bbox te herstarten of de decoder ook eens te resetten, maar dit lukt daarom niet altijd en hopelijk kunnen de Proximus medewerkers je in dit geval morgen verder helpen als ze terug langskomen.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Reputatie 4
Badge +2
Hey Yelenakaro,

kom dit voor bij alle serie opnames? Kan je enkele voorbeelden geven van ontbrekende opnames?

MVG,

Yorick
Dit komt niet voor bij alle serie opnames. Dit weekend wou ik naar mijn geprogrammeerde opnames kijken van Cold Case en Temptation Island van vorige week en die waren niet opgenomen terwijl ik in het begin van de serie direkt de ganse serie geprogrammeerd had.

MVG
Reputatie 7
Badge +4
Kan je via privébericht even de dagen en tijdstippen van aanvang doorgeven, zodat we dit verder kunnen laten nakijken?

Reageer