kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Hallo, hier ook sinds de installatie problemen met de synchronisatie, kan hier ook eens gekeken worden aub. Grtz
Beste Daisy, ik heb intussen de modem en bridge gereset en alles opnieuw aangesloten. Nog steeds loopt het niet synchroon.
Beste,
ik heb ook hetzelfde probleem !
Beeld en geluid zijn niet synchroon
Ook ik heb hier problemen mee. Ik ben nog maar enkele weken klant bij jullie...
Beste
Sorry Geert de aanpassing heeft niet het verhoopte resultaat oplevert.
Zondagavond terug terug hetzelfde probleem.
Groeten
Witte Herder
Geluid en beeld lopen niet synchroon, kan dit in orde gebracht worden?
Dag Michael,
dank voor uw poging maar...
geen verbetering. Het is vreemd dat onze installatie goed werkte en dan plots totaal niet meer. Bovendien niet enkel met tv. Ik zou graag weten wat proximus gewijzigd heeft waardoor alle producten momenteel problemen hebben.
Ook hier vorige week een nieuwe AndroidTv box ontvangen waar beeld en geluid ver van elkaar liggen. Niet aangenaam om zo tv te kijken.
klantennummer staat in profiel
alvast bedankt om het om te lossen
Bij mij is het probleem opgelost. Ik heb gevraagd om die nieuwe vt7 terug om te ruilen voor een ouder model, in mijn geval VT5, en dat was geen probleem voor proximus. Op 24 uur was alles geregeld. Hier alles weer terug als vroeger. Ik ben tevreden. Bedankt Proximus
Het geluid loopt hier ook achter.
kan dit bekeken worden aub?
De tv box is aangesloten met de meegeleverde HDMI kabel en het geluid wordt via een optische kabel in de tv op een soundbar afgespeeld.
Vooraleer te testen heb ik de tv box ook volledig opnieuw laten opstarten.
Alvast bedankt voor de poging
het zou nu in orde moeten zijn.
Eventueel de decoder eveneens nog eens herstarten.
Groeten
Geert
Ook hier hebben we last van het veelvoorkomend probleem: beeld en geluid lopen niet synchroon. Zeer irritant om praat- en zingprogramma's te volgen. Kan proximus bij ons ook instellingen bekijken?
ik heb een software herstel uitgevoerd, kan je de bbox3 en de android decoder eens herstarten?
Geert
Helaas niets veranderd, als ik via de youtube app op de decoder een audio sync test doe, zie ik dat het geluid telkens een tel achter loopt..
We gaan dit verder onderzoeken, ik stuur dit door naar onze IDTV (remote) experts. We hebben de laatste tijd wel meer meldingen hierover gekregen.
We houden je op de hoogte.
groeten
Geert
Hello. the technician was here little over 2 weeks ago(23/09) he confirmed directly picture and speach was bad synchronized still. he would tell another team to make adjustments and call me back if it was ok after weekend so on monday 26th... still today i have had no call and it is still as bad as first time... it was maybe a little better on monday morning 26th but not correct... but now at home and the longer tv it is on the worse it gets. what should i really do? if i reset box its good for a few hours but i can not reset this all the time. its a bit waste of money to pay for something that is not functional... i stand with my earlier quote.. at this stage that Android box does only one use soon and that is as a coaster for drinks. i go really nuts...
Probleem van synchronisatie blijft, is nu al weken dagelijks hetzelfde verhaal, maar is al maanden aan de gang. Ook moeten we steeds vaker de decoder opnieuw opstarten omdat de tv geen signaal krijgt. Een tv avond beginnen we best een 20-30 minuten op voorhand tegenwoordig indien we niets willen missen. (Waar) kunnen we bij Proximus een oplossing vinden? Blijkbaar veel mensen waar de elektronica niet naar behoren werkt.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.