kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Hoi bij mij lopen beeld en geluid ook niet synchroon. Connectie is via wifi bridge. Kabel niet mogelijk maar signaal is maar 2 meter van elkaar verwijderd.
De synchronisatie loopt fout, hoe kan dit definitief worden opgelost ?
het zou nu in orde moeten zijn.
Eventueel de decoder eveneens nog eens herstarten.
Groeten
Geert
Beste Geert,
Het probleem is nog altijd niet opgelost.
Ik moet de decoder om de 2 dagen volledig uitschakelen met de knop achteraan.
Ik heb ook een probleem als ik de Gids wil openen gaat dit soms zéér traag.
FYI: prox forummedewerkers komen pas morgen terug, dan kunnen ze voor u ook eens de setting veranderen.
ik heb een systeem herstel doorgevoerd.
Is het nu beter op de decoder?
Geert
Voorlopig is het zeer goed. Alvast bedankt hiervoor.
Mvg
inorde
ik heb een systeem herstel doorgevoerd.
Is het nu beter op de decoder?
Geert
Voorlopig is het zeer goed. Alvast bedankt hiervoor.
Mvg
Nu niet meer. Is nog erger geworden
Beste,
Sinds vorige week werd onze modem en tv box geplaatst en geactiveerd. Quasi constant is er een synchronisatieprobleem tussen het beeld en het geluid (waar we blijkbaar niet alleen in zijn). Kan dit bij ons ook opgelost worden?
Alvast bedankt!
Beeld en geluid zijn niet in sync. Graag hulp aub. Dank
Ik heb sinds de nieuwe decoder het zelfde probleem, minstens 2 seconden fout. Kan dit aangepast worden aub
Ook hier problemen met de synchronisatie. Heb zowel modem als tv-box als een uit en aan gezet (hetgeen alvast de p134 fout heeft opgelost) maar er blijft een verschil tussen de lippen en het geluid.
So 3 times proximus has been here. my line here in all tests is excellent.. but still this V7 box doesn't work. sound and picture is not synchronized. the technicians directly see it is out of sync.
after again giving the feedback it still doesn't work after 3rd visit i had a call /voicemail from proximus that there is nothing at the moment they can do its a concern with the v7 box....OK. fully understand it is common new equipment has "sicknesses". But until this has been fixed should not normal quality fundamentals be to stop installation of this box in peoples homes until solution is found... more flowout= more complaints. As the V7 for almost 6 months been utterly useless and still is. why i paid for this TV service during this time and why am i still paying for it? its a very expensive drink coaster and a dust collecting decoration only at this stage.
its just its just processes of testing (or wrong test criterias) to release a product with this faults...over 8 year with old decoder... not a single issue(except so big u can not get it under tv)
Na een vriendelijke chat van een helpdesk-medewerker (Jozef) is het probleem bij mij verholpen.
Hij adviseerde mij om de HDMI-kabel eens volledig uit te trekken op TV en bbox en daarna terug in te pluggen. Wonder boven wonder was mijn probleem hiermee verholpen.
Het merendeel van de tijd zetten we zowel tv als digicorder af met afstandsbediening. Dus standby neem ik aan
Ik heb dit probleem al een paar maanden.
Als het geluid op "automatisch" staat heb ik dit lipsync probleem.
Als het geluid op "geen surround sound nooit gebuiken" staat heb ik het probleem niet.
Kunnen jullie dit voor mij ook oplossen aub?
Hier ook het probleem dat beeld en geluid niet synchroon zijn bij de V7 android box.
Box hangt met kabel rechtstreeks aan de ‘modem’. Fiber connectie.
Klantnummer toegevoegd aan mijn forum profiel, kan iemand van Proximus het nodige doen aub ?
Doesn't this help for you as Malmsey just has explained:
After a friendly chat from a helpdesk employee (Jozef), the problem has been solved for me.
He advised me to pull out the HDMI cable completely on TV and TVbox and then plug it back in. Miraculously, my problem was solved.
Beste,
Ook hier lopen beeld en geluid niet synchroon. Zou dit eens nagekeken kunnen worden aub?
Alvast bedankt!
Leslie
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.