Vraag

geluid en beeld niet synchroon

Toon eerste bericht

250 reacties

Hoi bij mij lopen beeld en geluid ook niet synchroon. Connectie is via wifi bridge. Kabel niet mogelijk maar signaal is maar 2 meter van elkaar verwijderd.

Reputatie 7
Badge +4

@ian.v Ik heb je instellingen aangepast. 

De synchronisatie loopt fout, hoe kan dit definitief worden opgelost ?

@Doxie en @Brendanvb 

het zou nu in orde moeten zijn.

Eventueel de decoder eveneens nog eens herstarten.

Groeten

Geert

Beste Geert, 

Het probleem is nog altijd niet opgelost.

Ik moet de decoder om de 2 dagen volledig uitschakelen met de knop achteraan.

Ik heb ook een probleem als ik de Gids wil openen gaat dit soms zéér traag.

Reputatie 7
Badge +4

@Honda1974 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

FYI: prox forummedewerkers komen pas morgen terug, dan kunnen ze voor u ook eens de setting veranderen.

@Vanessa1985

ik heb een systeem herstel doorgevoerd.

Is het nu beter op de decoder?

Geert

Voorlopig is het zeer goed. Alvast bedankt hiervoor.

Mvg

@Honda1974 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

inorde 

@Vanessa1985

ik heb een systeem herstel doorgevoerd.

Is het nu beter op de decoder?

Geert

Voorlopig is het zeer goed. Alvast bedankt hiervoor.

Mvg

Nu niet meer. Is nog erger geworden

Reputatie 7
Badge +3

@jnsvr 

is het nu verbeterd?

Heb je de HDMI kabel ook al eens nagekeken?

Geert

Beste,

Sinds vorige week werd onze modem en tv box geplaatst en geactiveerd. Quasi constant is er een synchronisatieprobleem tussen het beeld en het geluid (waar we blijkbaar niet alleen in zijn). Kan dit bij ons ook opgelost worden?

Alvast bedankt!

Beeld en geluid zijn niet in sync. Graag hulp aub. Dank

Ik heb sinds de nieuwe decoder het zelfde probleem, minstens 2 seconden fout. Kan dit aangepast worden aub

Reputatie 4
Badge +2

@stefank You can't run them side by side. If we send the 5 you have to send the 7 back. So do you still want us to send a 5 to you?

Ook hier problemen met de synchronisatie. Heb zowel modem als tv-box als een uit en aan gezet (hetgeen alvast de p134 fout heeft opgelost) maar er blijft een verschil tussen de lippen en het geluid.

Reputatie 4
Badge +2

@Arnevc  Als je de tv in standby zet doe je dit dan ook met de tvbox?

@HadewychT 

So 3 times proximus has been here. my line here in all tests  is excellent.. but still this V7 box doesn't work. sound and picture  is not  synchronized. the technicians directly  see it is out of sync.

after  again giving the feedback it still doesn't work after 3rd visit  i had a call /voicemail from proximus  that there is nothing at the moment  they can do its a concern with the v7 box....OK. fully understand  it is common new  equipment  has "sicknesses". But until this has been fixed  should not normal quality fundamentals be to stop installation of this box in peoples homes until solution is found... more flowout= more complaints. As the V7 for almost 6 months been utterly  useless  and still is. why i paid for this TV service during this time  and why am i still  paying for it?  its a very expensive  drink coaster and a dust collecting decoration  only at this stage.

@HadewychT  absolutely  not your fault dont get me wrong. your service an answer  has been excellent  and  arranged appointments and all.highly appreciated 

its just its just processes of testing (or wrong test criterias) to release a product with this faults...over 8 year with old decoder... not a single  issue(except so big u can not get it under tv)

Na een vriendelijke chat van een helpdesk-medewerker (Jozef) is het probleem bij mij verholpen.

Hij adviseerde mij om de HDMI-kabel eens volledig uit te trekken op TV en bbox en daarna terug in te pluggen. Wonder boven wonder was mijn probleem hiermee verholpen.

Het merendeel van de tijd zetten we zowel tv als digicorder af met afstandsbediening. Dus standby neem ik aan

Ik heb dit probleem al een paar maanden. 

Als het geluid op "automatisch" staat heb ik dit lipsync probleem. 

Als het geluid op "geen surround sound nooit gebuiken" staat heb ik het probleem niet.

Kunnen jullie dit voor mij ook oplossen aub?

Reputatie 7
Badge +4

@Mimayali @KenE Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je dit eens proberen?

Hier ook het probleem dat beeld en geluid niet synchroon zijn bij de V7 android box.

Box hangt met kabel rechtstreeks aan de ‘modem’.   Fiber connectie.

Klantnummer toegevoegd aan mijn forum profiel, kan iemand van Proximus het nodige doen aub ?  

@stefank 
Doesn't this help for you as Malmsey just has explained:
After a friendly chat from a helpdesk employee (Jozef), the problem has been solved for me.
He advised me to pull out the HDMI cable completely on TV and TVbox and then plug it back in. Miraculously, my problem was solved.

Beste,

Ook hier lopen beeld en geluid niet synchroon. Zou dit eens nagekeken kunnen worden aub?

Alvast bedankt!

Leslie 

Reputatie 7
Badge +4

@jnsvr Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je dit eens bekijken? 

Reageer