kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Dan loopt alles even normaal, maar na enkele dagen gaat beeld weer haperen, klank niet syncroon,....
Alvast bedankt om het nodige te doen
Mvg
Romane
Michael V: ja heb ik al geprobeerd maar dat helpt niet.
heb je de bbox en eventueel de wifi booster + nadien de decoder al eens herstart?
Geert
Ja hoor en dit helpt een poosje, nadien begint het weer
Je mag alle toestellen (de bbox en de decoder + eventueel wifi booster) eens herstarten.
werkt het nu?
Geert
Hallo Proximus,
Zelfde probleem hier. Klank loopt achter op het beeld klanten nr 6xxx.
Mvg
je mag alvast je klantnummer toevoegen op je profiel hiervoor.
Groeten
Geert
Echt droevig he, ik denk dat ik terug naar een andere provider ga, als dit niet opgelost word.
Beste moderators
Ook bij mijn V7-box lopen beeld en klank niet syncroon.
Kunnen jullie dit aanpassen a.u.b?
Mijn klantnummer staat in mijn profiel.
Bedankt alvast
HDMI = High Speed HDMI 1.4 kabels + Ethernet en 4K support
TV = samsung ju7000 (2015)
alvast dank voor uw initiele reactie
hopelijk kan u het oplossen
geert
Dag Proximus,
Wij hebben hetzelfde probleem...
We hebben de resolutie al manueel ingesteld ipv. auto en het probleem is nog steeds aanwezig.
De TV-box is rechtstreeks aangesloten met LAN op de B-Box.
We hebben 2 TV boxen, het probleem is enkel aanwezig op het toestel met het MAC-adres dat eindigd op 89.
Kan dit ingekeken worden aub?
Ook interessant om weten, of het de lipsync is die niet orde is als je het geluid beluisterd op je TV zelf die verbonden is met de HDMI kabel die ingesloten zat bij de V7 decoder?
NB: PX moderatoren komen hier morgen terug langs.
Update 15/02
Alle beeldopties geprobeerd ook eens mn decoder rechtstreeks proberen aansluiten het eerste halfuur werkt alles perfect. Na een halfuur loopt het geluid weer voor op het beeld.
Kan er indien nodig een aanpassing gebeuren?
Als dit niet opgelost geraakt zullen we desnoods omruilen naar de v6 met die decoder waarvan we 1 hebben niets van problemen.
De kwaliteit van de verbinding tussen je modem en decoder ziet er in orde uit. Kan je laten weten of je het probleem nu nog hebt (enkel bij opnames, niet bij live TV?) ?
Ik zie dat je je modem en decoder allebei al herstart hebt. Doe je dit dan tegelijkertijd waarbij je eerst de modem (B-box) terug opzet en wacht totdat alle blauwe lichtjes terug branden voordat je de decoder terug opstart ?
Beste,
het beeld en geluid lopen nu idd synchroon bij de opnames echter merk ik wel dat nu bij opnames regelmatig het beeld en geluid een seconde blijven stilstaan.
Kan je naar onze lijn ook even kijken aub? Alvast bedankt. Ik had een berichtje voor Jochen geschreven, maar geen antwoord gekregen.
heb je de bbox en eventueel de wifi booster + nadien de decoder al eens herstart?
Geert
Nog steeds (sinds “gratis upgrade” van mijn “oude" (werkende) decoder naar een nieuwe v7 decoder) lopen geluid en beeld niet synchroon. Voor de “upgrade” nooit problemen mee gehad. Op die manier is TV kijken niet meer te genieten. Kan daar aub iets aan gedaan worden?
Rechtstreekse kabel (cat 6) tussen modem en tv decoder;
Op tv-poort op de modem;
Al zeker 4 HDMI-kabels (inc originele) met hoogwaardige specificaties geprobeerd. Alles zonder resultaat.
Probleem op alle kanalen (inclusief Netflix)
Beste
Hartelijk dank voor de snelle reactie. Ik heb modem en tv-box herstart (uit/aan via power knop) na je interventie. Helaas is het probleem niet opgelost. Audio loopt na een tijdje(ook wanneer ik enkel radiozenders via mijn tv afspeel) ongeveer 1sec achter op het beeld (wanneer ik terug overschakel op tv-zenders)
Met vriendelijke groeten
je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.
Groeten
Geert
De klank kom niet overeen met de stemmen (al 2 weken!!!). Kunnen jullie een aanpassing doen aan de lijn?
→ dit is mijn klantnummer : 27xxx
Alvast bedankt
Romane
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.