kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
geluid en beeld niet synchroon
Then there is no other option and this is waiting until tomorrow a proximus employee can help you further
Hallo Geert, alles (zie ook andere post in “stilstaand beeld”) lijkt nu in orde, hopende dat dit duurt ! Bedankt
De decoder is rechtstreeks aangesloten via kabel op de Internet Box. Na volledig uitschakelen vd tv box (met knop achteraan dus) was het probleem verholpen... ik laat het nog weten mocht het probleem zich blijven voordoen!
Alvast bedankt voor de reactie!
DaisyS,
en wat moet ik dan juist proberen mss ???
of het synchroon loopt nu. ,
je kan eerst eens de decoder herstarten en zien of het synchroon blijft.
Bedankt Geert.
Ik hoop dat het deze keer ook opgelost is.
Groeten
Witte Herder
Na reset loopt het terug synchroon
Er is een update gepland voor de Android Decoder / V7 Decoder in April 2023
MW 5.5.5.2 - TV app version 5.120.3
Deze versie bevat voornamelijk enkele verbeteringen op het gebied van stabiliteit en prestaties. Het betekent niet dat het probleem zich nooit meer zal voordoen, maar het zou veel minder moeten voorkomen.
Volgende zaken werden opgelost :
- Geen reactie op afstandsbediening
- Lange zaptijd (>1 sec)
- Onverwacht herstarten terwijl je de TV-box gebruikt.
- Onverwacht herstarten van de Pickx TV app
- Onverwacht opstarten van de TV-box
- Zwart scherm bij Live TV
- Lay- out van Studio 100 swimlane is aangepast
- Android serienummer wordt nu juist weergegeven bij Instellingen - Instellingen toestel - Apparaatvoorkeuren - Over - Status - Serienummer
De update zal (als alles goed loopt) gebeuren door Google tussen 4 en 12 april.
Link naar reactie (proximus.be)
Hoi
Bedankt voor de informatie.
Dwz dat ik tot dan niets kan ondernemen?
Mvg
Jimmy
Sinds enkele dagen lopen beeld en geluid niet synchroon. Kan iemand van de PX medewerkers dit nakijken aub? Ik heb de decoder al gereset maar dit helpt slechts tijdelijk, na een poosje loopt alles weer niet synchroon.
je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.
Groeten
Geert
je mag alvast je klantnummer toevoegen op je profiel hiervoor.
Groeten
Geert
Willen jullie hier ook eens nakijken aub? Tot op heden nooit last van gehad, tot het ons plots opviel. Klantnr. in profiel. Thx
De klank kom niet overeen met de stemmen (al 2 weken!!!). Kunnen jullie een aanpassing doen aan de lijn?
→ dit is mijn klantnummer : 27xxx
Alvast bedankt
Romane
Klantennummer staat in profiel. Dankjewel
Alvast bedankt om het nodige te doen
Mvg
Romane
Update 15/02
Alle beeldopties geprobeerd ook eens mn decoder rechtstreeks proberen aansluiten het eerste halfuur werkt alles perfect. Na een halfuur loopt het geluid weer voor op het beeld.
Kan er indien nodig een aanpassing gebeuren?
Als dit niet opgelost geraakt zullen we desnoods omruilen naar de v6 met die decoder waarvan we 1 hebben niets van problemen.
Dan loopt alles even normaal, maar na enkele dagen gaat beeld weer haperen, klank niet syncroon,....
HDMI = High Speed HDMI 1.4 kabels + Ethernet en 4K support
TV = samsung ju7000 (2015)
Echt droevig he, ik denk dat ik terug naar een andere provider ga, als dit niet opgelost word.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.