Vraag

geluid en beeld niet synchroon



Toon eerste bericht

368 reacties

Then there is no other option and this is waiting until tomorrow a proximus employee can help you further

Hallo Geert, alles (zie ook andere post in “stilstaand beeld”) lijkt nu in orde, hopende dat dit duurt ! Bedankt

@Michael V bedankt om hiernaar te kijken. Zonet een programma uitgesteld bekeken maar het probleem was nog steeds aanwezig. Box herstart en hetzelfde programma bekeken. Nu wel OK maar dat is het steeds vlak na een herstart. Ik hou het in het oog om te zien of het ook zo blijft.

Reputatie 5
Badge +2

@Mario uyt Ik heb een aanpassing gedaan op uw lijn. Kan je testen of het nu beter is?

Reputatie 7
Badge +5

@Laubus Ik heb een aanpassing gedaan op je lijn. Kan je dit eens uit proberen? 

Reputatie 1

De decoder is rechtstreeks aangesloten via kabel op de Internet Box. Na volledig uitschakelen vd tv box (met knop achteraan dus) was het probleem verholpen... ik laat het nog weten mocht het probleem zich blijven voordoen! 

Alvast bedankt voor de reactie!

DaisyS,

en wat moet ik dan juist proberen  mss ???

of het synchroon loopt nu. ,

je kan eerst eens de decoder herstarten en zien of het synchroon blijft.

Reputatie 7
Badge +5

@Bjarne_O Ik heb een aanpassing gedaan aan je lijn. Kan je alles eens herstarten? 

Reputatie 2
Badge

Bedankt Geert.

Ik hoop dat het deze keer ook opgelost is.

Groeten

Witte Herder

Na reset loopt het terug synchroon 👍

@JimStaPac

 Er is een update gepland voor de Android Decoder / V7 Decoder in April 2023

 

MW 5.5.5.2 - TV app version 5.120.3

 

Deze versie bevat voornamelijk enkele verbeteringen op het gebied van stabiliteit en prestaties.  Het betekent niet dat het probleem zich nooit meer zal voordoen, maar het zou veel minder moeten voorkomen. 

 

Volgende zaken werden opgelost : 

  • Geen reactie op afstandsbediening 
  • Lange zaptijd (>1 sec) 
  • Onverwacht herstarten terwijl je de TV-box gebruikt.
  • Onverwacht herstarten van de Pickx TV app
  • Onverwacht opstarten van de TV-box
  • Zwart scherm bij Live TV
  • Lay- out van Studio 100 swimlane is aangepast
  • Android serienummer wordt nu juist weergegeven bij Instellingen - Instellingen toestel - Apparaatvoorkeuren - Over - Status - Serienummer

 

De update zal (als alles goed loopt) gebeuren door Google tussen 4 en 12 april. 

Link naar reactie (proximus.be)

 

Hoi @Pat52 ,

 

Bedankt voor de informatie. 

Dwz dat ik tot dan niets kan ondernemen? 

 

 

Mvg

Jimmy

Sinds enkele dagen lopen beeld en geluid niet synchroon.  Kan iemand van de PX medewerkers dit nakijken aub? Ik heb de decoder al gereset maar dit helpt slechts tijdelijk, na een poosje loopt alles weer niet synchroon. 

Reputatie 7
Badge +4

@jochenderidder Ik heb ook op uw lijn een aanpassing gedaan. Ik zie ook dat je 2 decoders hebt. Heb je dit probleem op allebei ? 

Reputatie 7
Badge +3

@Vanessa1985 

je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.

 

Groeten 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Romanevdd 

je mag alvast je klantnummer toevoegen op je profiel hiervoor.

 

Groeten

Geert

 

 

@HadewychT Ik heb maar 1 decoder.

Willen jullie hier ook eens nakijken aub? Tot op heden nooit last van gehad, tot het ons plots opviel. Klantnr. in profiel. Thx

 

De klank kom niet overeen met de stemmen (al 2 weken!!!). Kunnen jullie een aanpassing doen aan de lijn? 

 

→ dit is mijn klantnummer : 27xxx

 

Alvast bedankt

Romane 

@Romanevdd  ter info: de bedoeling was om gevraagde gegevens in te vullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden.

Klantennummer staat in profiel. Dankjewel 

@GeertC : mijn gegevens werden aagenpast op mijn profiel (klantummer toegevoegd). 

 

Alvast bedankt om het nodige te doen

 

Mvg

Romane 

Update 15/02 

 

Alle beeldopties geprobeerd ook eens mn decoder rechtstreeks proberen aansluiten het eerste halfuur werkt alles perfect. Na een halfuur loopt het geluid weer voor op het beeld. 

 

Kan er indien nodig een aanpassing gebeuren? 

Als dit niet opgelost geraakt zullen we desnoods omruilen naar de v6 met die decoder waarvan we 1 hebben niets van problemen.

Dan loopt alles even normaal, maar na enkele dagen gaat beeld weer haperen, klank niet syncroon,.... 

Reputatie 1

@Martin 

HDMI = High Speed HDMI 1.4 kabels + Ethernet en 4K support

TV = samsung ju7000 (2015)

Echt droevig he, ik denk dat ik terug naar een andere provider ga, als dit niet opgelost word.

Reageer