kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Beste, ons geluid loopt al 2 dagen niet samen met het beeld. Kan iemand me hier bij helpen? Dank je
Hier ook nog steeds niet opgelost. De aanpassing die uitgevoerd werd helpt niets. Enorm vervelend en het kan toch echt niet dat dit soort problemen maar blijft aanslepen...
Kan jullie ook de tips die bij de post hierboven staan eens bekijken en uitproberen ?
Het probleem is reeds verholpen de instellingen bij weergave mogen niet op automatisch staan maar op 1080p60
Dit maakt het nog erger...
Goedemiddag
Bij ons zelfde probleem hier, audio en beeld lopen niet gelijk. Klantennummer staat in profiel
Thnx!
Ik heb ook het probleem. Wel niet constant maar op een dag paar keer en dan verzet ik van post en dan is het even opgelost. Kunnen jullie mij helpen?
Beste ,
Wij hebben ook het gekende probleem.
We zijn nieuwe klant.
Kunnen wij ook deze aanpassing krijgen? Is best vervelend als je een programma wil herbekijken.
Alvast bedankt !
Joy
Wij ook net klant geworden sinds halverwege februari.
beeld en geluid is niet synchroon. Graag ook de aanpassing doen.
Ook bij mij loopt beeld en klank niet synchroon.
Kunnen jullie dit bekijken aub?
Mijn klantnummer staat in mijn profiel.
Alvast bedankt!
Vandaag weer zelfde sync probleem, nu was uitschakelen (met aan/uit knop achteraan) geen oplossing, na instelling surround geluid uit te schakelen (Indelingen - Geen: Surround sound nooit gebruiken) is het wel weer opgelost...
inderdaad bekend probleem
- Als ‘surround sound’ geactiveerd wordt op de decoder dan loopt het geluid niet meer synchroon.
Bron: Audio Video niet synchroon: → V7 Stand van zaken | Proximus Forum
Beste
Spijtig genoeg duikt hetzelfde probleem weer op. Deze keer was het bij het herbekijken van een programma. Beeld en geluid niet meer synchroon. Na het herstarten van de decoder werkt alles weer perfect maar dit blijft spijtig genoeg niet zo.
Is er nog iets dat jullie kunnen doen?
Mvg, Brent
Ik zoek me ook suf naar een oplossing. En bij ons is dit pas enkele dagen. Word er nu al gek van. Daarnet eens geprobeerd, live tv op pauze en dan op stop. Dit werkte blijkbaar
Ter info, de soundbar of tv gaven geen probleem bij een concurrent of wanneer er een film via de laptop afgespeeld wordt...
Beste,
Kan dit ook voor mij opgelost worden?
Bij opnames en replay lopen geluid en beeld niet synchroon
Proximus forummedewerkers kunnen wel een aanpassing doen van je TV profiel.
Dus gewoon afwachten tot er morgen hier iemand van hen de draad opneemt.
De kwaliteit van de verbinding tussen je modem en decoder ziet er in orde uit. Kan je laten weten of je het probleem nu nog hebt (enkel bij opnames, niet bij live TV?) ?
Ik zie dat je je modem en decoder allebei al herstart hebt. Doe je dit dan tegelijkertijd waarbij je eerst de modem (B-box) terug opzet en wacht totdat alle blauwe lichtjes terug branden voordat je de decoder terug opstart ?
Zijn jullie decoders met de TV verbonden via de HDMI-kabel die bij de decoder geleverd was ? Dit is zeer belangrijk bij de V7-decoder
Ook hier geen synchroon beeld en geluid bij het bekijken van opnames. Kan dit ook voor mij eens nagekeken worden? Heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Alvast bedankt!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.