kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Dit probleem kan ook veroorzaakt worden doordat de communicatie tussen de decoder en de tv niet optimaal is. Je kan het geluid op stereo zetten of teten met een ander TV-toestel.
Als het een smart tv kan je in de instellingen of op de support site van het tv merk nakijken of er updates zijn.
De klank kom niet overeen met de stemmen (al 2 weken!!!). Kunnen jullie een aanpassing doen aan de lijn?
@Hadewijch, probleem is niet verholpen en een rechtstreekse kabel is niet mogelijk. Wij hebben wel een wifibooster. En met de vorige decoder hadden we dit probleem niet. Toch graag oplossing. Wij kijken meestal live. Dankjewel
Done !
Beste
Beeld en geluid niet synchroon zelf bij live uitzendingen.
Zou het mogelijk zijn nog eens een aanpassing te doen op mijn tv profiel vorige keer was het hierdoor opgelost.
Groeten
Witte Herder
Als de verbinding draadloos is, zou je dan eventueel kunnen testen of je het probleem nog hebt als je de decoder rechtstreeks met een kabel verbindt aan de modem ?
Beste,
Wij hebben vorige week een nieuwe android decoder aangesloten en het beeld en het geluid bij alle 2 de android decoders lopen geregeld niet synchroon. Op onze v6 decoder in onze living hebben wij echter geen probleem. Bij opnames of herbekijken van programma's hebben we geen problemen. Enkel bij live tv.
Kan dit opgelost worden?
alvast bedankt!
Dag Proximus,
Wij hebben hetzelfde probleem...
We hebben de resolutie al manueel ingesteld ipv. auto en het probleem is nog steeds aanwezig.
De TV-box is rechtstreeks aangesloten met LAN op de B-Box.
We hebben 2 TV boxen, het probleem is enkel aanwezig op het toestel met het MAC-adres dat eindigd op 89.
Kan dit ingekeken worden aub?
Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt
Beste, is het mogelijk om naar de instellingen van mijn profiel te kijken om het probleem te verhelpen?
Alvast bedankt,
Bjarne
Dag Proximus,
Wij hebben hetzelfde probleem...
We hebben de resolutie al manueel ingesteld ipv. auto en het probleem is nog steeds aanwezig.
De TV-box is rechtstreeks aangesloten met LAN op de B-Box.
We hebben 2 TV boxen, het probleem is enkel aanwezig op het toestel met het MAC-adres dat eindigd op 89.
Kan dit ingekeken worden aub?
Ook interessant om weten, of het de lipsync is die niet orde is als je het geluid beluisterd op je TV zelf die verbonden is met de HDMI kabel die ingesloten zat bij de V7 decoder?
NB: PX moderatoren komen hier morgen terug langs.
Ook wij hebben nu al enkele maanden, regelmatig een niet-synchroon geluid en beeld. Herstarten helpt vaak, maar is wel vervelend en soms keert het probleem na een tijd terug. Mijn klantnr staat in mijn profiel, kunnen jullie ook de lijn eens nakijken en de nodige aanpassingen doen?
alvast bedankt,
Marnix
Ik heb het forumprofiel aangepast.
Is er intussen een update over mijn situatie hier? We zij m’n een maand verder en gekeken naar het aantal klachten hierover zou ik intussen verwachten dat er een algemene fix op weg moet zijn… wat is er gewijzigd waardoor dit plots voorkomt?
Beste, wij hebben dit probleem ook. Kan dit worden bekeken?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.