kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Hallo,
bij ons ook meer en meer problemen dat het geluid en beeld niet gelijk lopen. Na herstarten van box gaat het weer even gaat maar komt regelmatig terug.. maanden lang geen problemen gehad en nu ineens meer en meer. Kan dit nagekeken worden aub ?
Beste
Kunt u voor mij ook eens kijken?
Bedankt!
je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijken we dit eens na
Geert
Klantnummer *******
Beste mijn geluid en beeld loopt ook niet synchroon kan je dit voor mij ook na kijken
Alvast bedankt
Beste, wij hebben ook dit probleem. Kan je dit oplossen?
bedankt.
Heb ik ook gedaan. Half uurtje later zelfde probleem terug.
Heb ik ook gedaan. Half uurtje later zelfde probleem terug.
Ondertussen bij ons ook terug dit probleem.
Ter info: Als de PX forummedewerkers hier de draad terug opnemen kan het zijn dat er nog een instelling op je lijn moet gebeuren.
Ook niet in de mogelijkheid om met rechtstreekse kabel te werken. Trouwens snap het niet goed. Niks zit ver van elkaar . Zo zal Proximus tv vlug buitengesmeten worden. Om de 5min moeten we tv eens verzetten. Zeer irriterend. Dit vind ik echt niet kunnen en betalen er veel voor maandelijks.dacht bij jullie met alles beter te zitten maar buiten slecht 4g verbindingen op onze gsm is tv nu ook al slecht. Is ook geen huis dat geïsoleerd of zo is.
Ik heb een nieuwe decoder sedert eind augustus 2022. Deze is al 2x vervangen.
Nu heb ik al maanden een probleem met de synchronisatie tussen beeld en geluid met Proximus TV. Regelmatig herstart ik de decoder en de b-box. Dan gaat het weer goed voor 2 dagen en dan loopt het weer verkeerd met de synchronisatie.
Wat kunnen jullie doen aub?
Graag aanpassingen uitvoeren aub.
HadewychT
yes they called my wife and sadly set an appointment today.(wife rhought i would be working from home).. i called yesterday directly to proximus that today would not work im not home and changed to Friday (only day i can be home and i want to be home to see it fixed) proximus customer service told it was moved to Friday 23 september... what still happens.. yes technician still came today... swapped the box and cables etx. did it Help NO....:(.. it is same after 30min tv on.....
so cables between decoder and the wifi booster has been tried to replace even with better quality than proximus has in box... hdmi cable 3x tried 2x proximus and one other 2.1 cable....
its works absolutley perfekt if i reset box (toothpick behind) and restart. then i get 1h of correct sound and picture... but after that it gradual get worse and worse.
im a technical teacher in Automotive industri... i cannot come to any other conclusion that it has to be between router and booster. sometimes for some reason one of the lights go orange (not perfect signal)
but my old nvidia shield and a x99 box all work perfect (had to try)
Can i please ask if possible to tell dispatch to send someone Friday 23 to me. im realjy tired to hear that waiting song and the woman telling me have you restarted the box🙈🙈😁 i will need psychology help if i hear more of that
i mean Belgium have one of the most expensive internet to speed and volume.
i had 0 issue with scarlet(proximus) for 10 years..
Sinds gisteren hebben wij ook dit probleem los ik dit op met een volledige reset?
Beste,
Wij hebben ook sinds enkele weken de nieuwe v7 decoder ontvangen. Alles met directe kabel verbonden. Toch krijgen we na verloop van tijd telkens het probleem dat bij opnames (ook YouTube app) het beeld en geluid niet meer synchroon loopt. We lossen dit momenteel op door de decoder opnieuw op te starten met knop achteraan het toestel, maar het probleem blijft terugkomen.
2de kleiner probleem: de functie voor het samen op en afzetten van de decoder + TV stopt na verloop van tijd met werken. Correcte CEC instelling staat nogtans aan.
Klantnummer op profiel ingesteld, gelieve eens te checken en eventueel een update te doen.
Alvast bedankt.
Zijn jullie decoders met de TV verbonden via de HDMI-kabel die bij de decoder geleverd was ? Dit is zeer belangrijk bij de V7-decoder
Is inorde nu ! Thanks
Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen?
Je kunt dit proberen en als het niet goed blijft kunnen de Prox forummedewerkers een instelling veranderen.
Probleem is niet opgelost, soms hapert het beeld even en dan is de synchronisatie weg.
HadewychT
heb maar 2 decoders in huis ……..tot heden werkt alles nog normaal en werk
met 2 wifi bridge’s voor de decoders.
binnekort komt er fiber in huis.
Hallo
Sinds enkele maanden zijn wij bij Proximus.
En sinds het begin loopt het beeld niet synchroon met het geluid.
Is hier iets aan te doen?
Alvast bedankt!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.