kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
@Hadewijch, probleem is niet verholpen en een rechtstreekse kabel is niet mogelijk. Wij hebben wel een wifibooster. En met de vorige decoder hadden we dit probleem niet. Toch graag oplossing. Wij kijken meestal live. Dankjewel
Done !
Beste
Beeld en geluid niet synchroon zelf bij live uitzendingen.
Zou het mogelijk zijn nog eens een aanpassing te doen op mijn tv profiel vorige keer was het hierdoor opgelost.
Groeten
Witte Herder
Als de verbinding draadloos is, zou je dan eventueel kunnen testen of je het probleem nog hebt als je de decoder rechtstreeks met een kabel verbindt aan de modem ?
Beste,
Wij hebben vorige week een nieuwe android decoder aangesloten en het beeld en het geluid bij alle 2 de android decoders lopen geregeld niet synchroon. Op onze v6 decoder in onze living hebben wij echter geen probleem. Bij opnames of herbekijken van programma's hebben we geen problemen. Enkel bij live tv.
Kan dit opgelost worden?
alvast bedankt!
Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt
Beste, is het mogelijk om naar de instellingen van mijn profiel te kijken om het probleem te verhelpen?
Alvast bedankt,
Bjarne
Ook wij hebben nu al enkele maanden, regelmatig een niet-synchroon geluid en beeld. Herstarten helpt vaak, maar is wel vervelend en soms keert het probleem na een tijd terug. Mijn klantnr staat in mijn profiel, kunnen jullie ook de lijn eens nakijken en de nodige aanpassingen doen?
alvast bedankt,
Marnix
Ik heb het forumprofiel aangepast.
Is er intussen een update over mijn situatie hier? We zij m’n een maand verder en gekeken naar het aantal klachten hierover zou ik intussen verwachten dat er een algemene fix op weg moet zijn… wat is er gewijzigd waardoor dit plots voorkomt?
Beste, wij hebben dit probleem ook. Kan dit worden bekeken?
Beste, ons geluid loopt al 2 dagen niet samen met het beeld. Kan iemand me hier bij helpen? Dank je
Hier ook nog steeds niet opgelost. De aanpassing die uitgevoerd werd helpt niets. Enorm vervelend en het kan toch echt niet dat dit soort problemen maar blijft aanslepen...
Het probleem is reeds verholpen de instellingen bij weergave mogen niet op automatisch staan maar op 1080p60
Dit maakt het nog erger...
Ik heb ook het probleem. Wel niet constant maar op een dag paar keer en dan verzet ik van post en dan is het even opgelost. Kunnen jullie mij helpen?
Beste ,
Wij hebben ook het gekende probleem.
We zijn nieuwe klant.
Kunnen wij ook deze aanpassing krijgen? Is best vervelend als je een programma wil herbekijken.
Alvast bedankt !
Joy
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.