Vraag

geluid en beeld niet synchroon



Toon eerste bericht

294 reacties

@Lilly Ik heb ook voor u aanpassingen gedaan op het profiel van je lijn. De kwaliteit van de verbinding tussen modem en decoder is ook bij u niet optimaal. Als de wijzigingen op het profiel niet geholpen hebben kan je best eens testen met een rechtstreekse kabel of het probleem dan nog blijft. 

@Philipe Ondervind je die problemen ook bij live tv, of als je iets bekijkt via de apps of tv replay ? 

@Hadewijch, probleem is niet verholpen en een rechtstreekse kabel is niet mogelijk. Wij hebben wel een wifibooster. En met de vorige decoder hadden we dit probleem niet. Toch graag oplossing. Wij kijken meestal live. Dankjewel 

Reputatie 1

binnekort fiber hier mss beter dan ?

Reputatie 4
Badge +2

@N_verschelden Ik heb een update van je modem gedaan. Je zou eens moeten kijken of het nu beter is. Als het nog niet in orde is, zou u eens de decoder met een kabel kunnen verbinden aan de modem en dan testen of het beter is?

@antwerpfc @Veek @Goghie Kunnen jullie je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het na.

Done !

Reputatie 2

Beste

Beeld en geluid niet synchroon zelf bij live uitzendingen.

Zou het mogelijk zijn nog eens een aanpassing te doen op mijn tv profiel vorige keer was het hierdoor opgelost.

Groeten

Witte Herder

Reputatie 4
Badge +2

@ian.v Ik nogmaals een aanpassing gedaan. Kan je eens kijken of het beter is nu?

@Michael V @DaisyS De problemen doen zich enkel voor met de nieuwste decoder (die via kabel op de router hangt). De andere decoder (ouder model) hangt is via een wifibooster aangesloten en heeft dit probleem nooit

Reputatie 7
Badge +4

@Dulac Ik heb ook op uw lijn enkele aanpassingen gedaan. Hoe is je decoder aangesloten ? Is dit via kabel of een Wifi Booster (zwart bakje met 3 blauwe of 2 blauwe en 1 groen lichtje) ? Weet je of er dan iets wijzigt aan de lichtjes op de moment dat je het probleem hebt ? 

Als de verbinding draadloos is, zou je dan eventueel kunnen testen of je het probleem nog hebt als je de decoder rechtstreeks met een kabel verbindt aan de modem ? 

Reputatie 4
Badge +2

@Pdhooge Heb je reeds de modem heropgestart en eens deze terug opgestart is de decoder erna heropstarten? Dit kan je doen door de schakelaar een paar seconde uit te zetten of het toestel van de stroom te halen.

Reputatie 1

DaisyS gegevens zijn gekend op profiel :-)

Beste, 

Wij hebben vorige week een nieuwe android decoder aangesloten en het beeld en het geluid bij alle 2 de android decoders lopen geregeld niet synchroon. Op onze v6 decoder in onze living hebben wij echter geen probleem. Bij opnames of herbekijken van programma's hebben we geen problemen. Enkel bij live tv.

Kan dit opgelost worden?

alvast bedankt!

 

Reputatie 4
Badge +2

@DannyVdp  En zijn die problemen op de beide decoders?

Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt

Beste, is het mogelijk om naar de instellingen van mijn profiel te kijken om het probleem te verhelpen?

Alvast bedankt,

 

Bjarne

Reputatie 7
Badge +3

@Witte Herder 

De aanpassing is uitgevoerd.

 

Groeten 

Geert

Ook wij hebben nu al enkele maanden, regelmatig een niet-synchroon geluid en beeld. Herstarten helpt vaak, maar is wel vervelend en soms keert het probleem na een tijd terug. Mijn klantnr staat in mijn profiel, kunnen jullie ook de lijn eens nakijken en de nodige aanpassingen doen?

alvast bedankt,

Marnix

@SanderVs Zou je uw forumprofiel kunnen aanvullen met je klantennummer zodat we uw lijn kunnen bekijken en aanpassingen kunnen doen.

Ik heb het forumprofiel aangepast.

Is er intussen een update over mijn situatie hier? We zij m’n een maand verder en gekeken naar het aantal klachten hierover zou ik intussen verwachten dat er een algemene fix op weg moet zijn… wat is er gewijzigd waardoor dit plots voorkomt? 
 

Beste, wij hebben dit probleem ook. Kan dit worden bekeken? 

Beste, ons geluid loopt al 2 dagen niet samen met het beeld. Kan iemand me hier bij helpen? Dank je

@HadewychT probleem is absoluut niet weg

Hier ook nog steeds niet opgelost. De aanpassing die uitgevoerd werd helpt niets. Enorm vervelend en het kan toch echt niet dat dit soort problemen maar blijft aanslepen... 

Het probleem is reeds verholpen de instellingen bij weergave mogen niet op automatisch staan maar op 1080p60 

 

 

Dit maakt het nog erger... 

Ik heb ook het probleem. Wel niet constant maar op een dag paar keer en dan verzet ik van post en dan is het even opgelost. Kunnen jullie mij helpen?

Beste ,

 

Wij hebben ook het gekende probleem.

We zijn nieuwe klant.

Kunnen wij ook deze aanpassing krijgen? Is best vervelend als je een programma wil herbekijken. 

 

Alvast bedankt !

 

Joy

Reageer