Beantwoord

Geluid bij TV programma

  • 9 januari 2018
  • 7 reacties
  • 284 Bekeken

Sinds gisterenavond rond 21:30 krijg ik geen geluid meer bij mij TV programma's.
Zeer vervelend natuurlijk .
Wanneer wordt dit opgelost, want ik heb via de site mijn telefoonlijn laten testen, en deze heeft een probleem. Waarom wordt er dan op het radio nieuws om 13u gezegd dat de problemen zijn opgelost? Naar de hulplijn bellen gaat ook niet: bezettoon!
Graag snel actie om dit probleem op te lossen a.u.b.
Gr Eddy
icon

Beste antwoord door Eddy Boels 10 januari 2018, 18:25

Vandaag nog eens alles losgekoppeld van de stroom, zeker 5 min gewacht en dan alles terug aangesloten.Op hoop van zegen en:
Joepie , terug beeld + klank, na 2 dagen toch eindelijk opgelost.
Bekijk origineel

7 reacties

helpt het niet als je de decoder effen zonder stroom zet ?
Neen, ik heb vandaag al 4x alle stekkers uitgetrokken, een paar minuten gewacht , en dan alles aangesloten.
Dan de knop van de decorder terug opgezet, en als er een wifi icoontje op mijn smartphone verscheen, de decorder en TV opgezet. Wel beeld op alle zenders , maar geen klank.
Ik woon wel in Laakdal.
Reputatie 7
Badge +4
Eddy, doet het probleem zich nog voor?
Vandaag nog eens alles losgekoppeld van de stroom, zeker 5 min gewacht en dan alles terug aangesloten.Op hoop van zegen en:
Joepie , terug beeld + klank, na 2 dagen toch eindelijk opgelost.
Reputatie 7
Badge +4
Blij dat te lezen!

Zelfde probleem..nog niet opgelost 3 dagen al..ik denk echt mij  contract stop te zetten :(

Reputatie 7
Badge +4

Zelfde probleem..nog niet opgelost 3 dagen al..ik denk echt mij  contract stop te zetten :(


Je hebt hiervoor al even zowel modem als decoder herstart ?

Reageer