Vraag

Gehuurde films spelen niet af


Hallo, ik had vandaag een film gehuurd, deze kon ik niet afspelen, bleef hangen aan het begin. Had erna nog eens geprobeerd een andere te huren en heb juist hetzelfde probleem. Wij hebben 2 decoders en op de ene speelt de film wel af, beide v5 compact decoders. Heb bbox al eens gereset maar zonder resultaat. Waar kan die probleem aan liggen?

13 reacties

Kan je even jouw lijn- en/of klantennummer toevoegen in jouw profiel op het Forum hier? Dan kan ik kijken of ik iets vreemds zie.
Ik heb de lijn en klantnummer toegevoegd
Momenteel zie ik geen foute configuratie staan. Kan je de betreffende decoder even een harde reset geven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Heb juist een harde reset gedaan, maar het probleem blijft
Reputatie 7
Badge +4
Erwin, welke films geven dan problemen?
Ik had eerst Captain Marvel gehuurd, die werkte niet dus probeerde ik een andere en dat was Bumblebee. Waren beide gehuurd met de bonus
Reputatie 7
Badge +4
En je krijgt een zwart scherm of je krijgt een error als je deze nu test?
Als ik op kijken duw komt het scherm naar voren van de zender waarop de tv stond en dat blijft op een loop afspelen van 1 seconde. Ik kan vooruit spoelen, omdat de film zogezegd aan het afspelen is maar dat ene beeld van 1 seconde loop blijft erop staan. Had dit voorval enkele maanden geleden ook al maar dacht misschien dat het een fout was. Tussendoor ook geen film meer gehuurd tot nu dan
Als het probleem zich enkel voordoet op één decoder, en een reset helpt niet, dan zal deze best vervangen worden.
Kan je me mbhv volgende tool even het voor jou gemakkelijkste UPS Access postpunt uitkiezen? UPS Point Locator
De code van het postpunt is voldoende 😉
Ja op de andere decoder werkt het wel.
code van het postpunt is: 87159602
Deze is dan verzonden. Je zal een bericht krijgen op het GSMnummer eindigend op 23 van zodra deze geleverd is.
Ok bedankt voor snelle hulp!
Graag gedaan, Erwin 😉 Mochten er toch nog problemen opduiken, laat het maar gerust weten, dan kijken we even verder.

Reageer