Vraag

Geen volledige tv gids

  • 13 November 2021
  • 5 reacties
  • 976 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik merk op dat er vanaf volgende week donderdag 18 nov de tv gids op veel zenders niet volledig is….dus kunnen we ook niks opnemen.Iemand nog hinder ervan


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Hans VG Kan je mij voorbeelden geven? Dan kijken we het eens na.

Ik kan bevestigen wat  Hans VG meldt.
Maar ik heb nagelaten toen te reageren, alhoewel ik dat wel wou doen, sorry daarvoor.

Ik wou toen specifiek de programmatie van vrijdag 19 bekijken en die was idd niet beschikbaar. De programmatie was zelfs maar gedeeltelijk vanaf woensdag 17/11. Voor de eerste 6 zenders (Eén, Canvas, VTM, enzovoort kon je wel de uitzendingen raadplegen op je TV, vanaf nummer 7 (VTM3) waren er geen programma's voor die woensdag vanaf een bepaald uur te zien (TV-gids op TV).  Donderdag 18 was ook erg gedeeltelijk herinner ik me, maar ik dacht iets minder zenders. Ik heb niet meer gekeken of de TV gids op mijn PC beschikbaar was en ook niet meer gereageerd op dit topic, omdat ik plots iets anders te doen had. Daarna ben ik het gewoon vergeten :innocent:
Wat de programmatie betreft herinner ik me ook dat er dikwijls helemaal niets was ingevuld - dus volledig blanco - en voor sommige zenders en uren een algemene boodschap. Ik heb er niets van gemaakt omdat ik dacht dat het nog moest bijgewerkt worden.
Maar het klopt dus.

Reputatie 2
Badge

@DaisyS ... Ik heb eerst de decoder,plc en modem stroomloos gezet,modem na 20 sec weer opgestart,gewacht tot alles weer brandde,dan plc en decoder herstart,maar bleef idem.Dan via Twitter raad van Proximus  gekregen om een reet te doen van decoder(aan-uit knop op 0 zetten,puntig voorwerp nemen en in de reset drukken,en dan even wachtten en aan knop weer op 1 zetten en lossen van reset.Nu lijkt alles weer goed(wel 2 x de reset moeten doen.

 

 

Reputatie 2
Badge

Blijkbaar is het een probleem dat zich bevind bij Proximus zelf,als ik het bericht voor mij lees 

Beste Proximus, 

Op de tv gids van vandaag vrijdag 19/11 via mijn V7 decoder staat verkeerde programma-info op het kanaal vtm Gold ivm de uitzendingen van serie 'Slisse en Cesar' in de tv gids staat te lezen aflevering 1 de ontmoeting. Dat reeds maandag al werd uitgezonden, het zou dus moeten zijn aflevering 5 de auto, volgens de tv gids wordt deze pas dinsdag uitgezonden, zijnde aflevering 6 dan ipv 5? Het zou toch leuk zijn mocht per dag de juiste aflevering in de tv gids staan want ik maak serie-opnames.

Alvast bedankt voor aanpassing Proximus, dan kan ik optimaal genieten van opnemen via de decoder met de juiste informatie.

Timm1983

Reageer