Beantwoord

Geen TV op laptop.

  • 25 October 2019
  • 10 reacties
  • 182 Bekeken

Handleiding kan ik niet bekijken want ik krijg:

..”400 Bad Request
Request Header Or Cookie Too Large”...

https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/tv

 

Ik heb wel gewoon TV op m’n smartphone, een Samsung A70.

 

Als ik wil inloggen op Pickx TV krijg ik:

...”400 Bad Request
Request Header Or Cookie Too Large”…

 

Vreemd genoeg kan ik gewoon inloggen op MyProximus.

“U hebt geen speciale software nodig om tv te bekijken op uw computer. Surf gewoon naar www.proximuspickx.be en meld u aan met de gebruikersnaam en het wachtwoord van de beheerder van uw MyProximus-account” werkt dus niet om de een of andere reden.

 

Ik heb een Familus Fiber, Chrome browser. HP Omen laptop.

 

Iemand? Dank!

icon

Beste antwoord door Martin 25 October 2019, 22:12

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Op mijn HP envy kan ik in ieder geval de link openen en heb ik geen probleem op proximuspickx te bekijken, ik gebruik EDGE browser, mss moet je ook eens proberen met een ander browser.

Ik kan op Firefox wel inloggen, maar verder niks. Geen beeld.

Het is ook raar dat je die link naar de manuals niet kunt openen, zijn er dan nog veel linken waarbij je zo’n foutmelding krijgt.

Ik vind hier wel wat uitleg op het internet ivm met deze foutmelding > klik hier

 

NB: de mensen van Proximus zelf komen hier pas maandag terug op het forum langs.

Nee, rest werkt gewoon.

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb eigenlijjk een gelijkaardig probleem. TV op een androidtabled lukt perfect met de app Pickx , maar op mijn Linux PC via de website (met Firefox of Vivaldi) lukt het niet. Ik heb geen probleem met al de rest?

TUI: in het weekend komt niemand van proximus zelf langs op het forum

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb eigenlijk een gelijkaardig probleem. TV op een androidtabled lukt perfect met de app Pickx , maar op mijn Linux PC via de website (met Firefox of Vivaldi) lukt het niet. Ik heb geen probleem met al de rest?


Op dezelde PC met een zeer oude win 7 lukt dat wel in Firefox, in Internet Explorer krijg ik de goede raad om Edge te installeren.

Proximus en Linux zijn dus blijkbaar geen goed koppel!

 

inderdaad als je bv op windows 10 via internet explorer naar proximuspickx surft krijg je volgende melding (maar dat is niet nieuw) 

 

 

Opgelost.

...”400 Bad Request
Request Header Or Cookie Too Large”…

Cookies deleten en het werkt. Thx.

👍

Of een andere browser gebruiken waarmee je nog niet op proximuspickx geweest bent, komt eigenlijk op het zelfde neer als cookies wissen …..