Vraag

Geen tv, onverwacht probleem, geen verbinding

  • 28 July 2019
  • 3 reacties
  • 930 Bekeken

Sinds deze avond lukt het niet meer om tv te kijken. Krijg steeds na 2 seconde in beeld: onverwacht probleem... Geen verbinding. De modem van de tv al meermaals opnieuw opgestart en de bbox 3 ook. Helaas zonder resultaat, echter brand het DSL lampje niet. Alle kabeltjes heb ik al gecheckt.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?

3 reacties

als je belt naar gratis nummer 0800 22 800 en op het moment dat je uw telefoonnummer ingevoerd hebt krijg je dan te horen dat er in je regio problemen zijn.

Je kunt via het verzonken reset knopje achteraan van je bbox3 deze met een tandenstoker bv gedurende ongeveer 20 seconden in drukken tot je ziet dat alle lichtjes doven vooraan (uitgenomen het aan/uit lichtje) en dan lossen en even wachten om te zien of het DSL lichtje pinkt en na een tijd dan uiteindelijk blijft continu branden.

Mss de rj11 stekkers (door klipje even in te drukken vooraleer te trekken) aan beide kanten van het kabeltje dat loopt van de intro aansluitdoos (DSL) naar je Bbox3 even uittrekken en terug insteken.
Eline, ik heb even jouw glasvezel configuratie gereset. Kan je nagaan of je nog steeds dit probleem hebt?
Van hieruit meet alles toch al OK 😉
Oeps..., het ging dus blijkbaar over een glasvezel verbinding ☺️

Reageer