Beantwoord

Geen tv meer

  • 18 January 2019
  • 7 reacties
  • 345 Bekeken

Ik krijg geen beeld meer op mijn tv. Alle lichtjes branden nochtans op de Bbox dus hij geeft signaal door.
Op de Tv krijg ik de melding “geen signaal”.
Kan er iemand mij hiermee helpen aub?
icon

Beste antwoord door ThierryW 18 January 2019, 15:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo Kim, alvast mijn excuses voor het ongemak. Er is inderdaad een probleem met je lijn, hiervoor is een lasser interventie nodig. De eerst mogelijke lasser interventie staat voor jou geboekt. Groetjes Thierry
Je kunt mss eens de utp kabel tussen je decoder en de bbox eens vervangen als je een andere hebt of deze gewoon eens langs beide kanten in en uit trekken en ook eens in een andere gele poort van bbox steken.
ik veronderstel dat je normaal kunt surfen.
Ik heb net iemand van de technische dienst aan de lijn gehad die mij wel heeft willen helpen ... na grondige testen blijkt er een probleem met de bekabeling te zijn. Er komt een technieker langs. Moet wel een week wachten .. begrijp ook niet goed eigenlijk hoe dit ineens komt.
Maar ben al blij dat het zal nagekeken worden en mogelijks opgelost.
Hartelijk dank voor de hulp !
Gr
Kim
Reputatie 7
Badge +4
Voor jou ook een fijn weekend.
In afwachting dat iemand je verder helpt van Proximus of dat je belt naar de helpdesk 0800 22 800 (gratis nummer) kun je dit al eens proberen:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Beste Martin
Bedankt voor uw reactie.
De bbox en decoder heb ik reeds heropgestart zonder resultaat.
Ik heb gisteren reeds 3x naar de technische dienst gebeld en elke keer hebben ze de telefoon gewoon opgelegd.
Onverstaanbaar en heel frustrerend.
Alle lichtjes op de bbox evenals op de decoder zijn blauw.
Zou er mss iets kunnen zijn met de Hdmi kabel?
Heb er niet echt verstand van sorry ?

Alvast bedankt!
Kim
Bedankt en fijn weekend !

Reageer