Beantwoord

Geen TV, internet noch telefoon

  • 15 December 2017
  • 31 reacties
  • 821 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties
Sinds gisterenavond geen tv, internet en telefoon meer. Val steeds uit na enkele seconden. Vandaag gebeld met klantendienst en ja ze stellen een probleem vast aan de apparatuur maar kunnen pas een technieker sturen komende dinsdag. Het kan vlugger maar dan moet je wel 135 euro betalen! Gewoonweg schandalig. Als er niet snel een oplossing komt vliegt alles buiten. Zijn er andere oplossingen? Ik heb zelf alles reeds herstart en de kabels gecheckt.
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 8 January 2018, 18:00

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Pds,

Helaas kan ik u geen concrete afspraakdatum geven. Zoals eerder gezegd bellen de lassers u eerst op. Groeten Els
Wat kunnen jullie dan wel dan alleen maar helaas dit kunnen we niet, helaas dit, helaas dat. Dit is geen persoonlijke aanval op jouw maar op jullie dienst en de verantwoordelijke. Ofwel is de dienst en bij uitbreiding de verantwoordelijke onbekwaam of ofwel is het slechte wil.
Als ik vandaag geen redelijk antwoord heb van uw verantwoordelijke, doe ik een oproep op dit forum om alle klachten te bundelen en breng ze naar een andere plaats waar er wel gehoor aan gegeven zal worden.
Proximus had gesteld dat vandaag de reparatie door lassers zou uitgevoerd worden. Doch ik moet weeral vaststellen dat er niets veranderd is aan de technische problemen. Kan er eindelijk eens iemand opstaan van de klantendienst en mij uitleggen wat hier aan de hand is? Klanten in de kou laten staan (ondertussen al 14 dagen) is alles behalve wat met van een klantendienst mag verwachten!
Reputatie 7
Badge +4
Pds er zijn onderhoudswerken gepland , de voorziene einddatum is morgen 05/01 om 16u30
De onderhoudswerken waren gepland voor 05/01. Ze hebben effectief bezig geweest aan de lijn. Waar ik voordien nog een beetje kon TV zien en kon surfen werd op 05/01 omstreeks 16.00 uur gewoonweg alles verbroken. Geen enkel signaal kwam nog binnen en dit net aan het begin van het weekend.
Vandaag een volle 3 dagen verder is er nog altijd niets veranderd.
Dit duurt nu al sinds 14/12/2017. Kan er nu nog altijd niemand zeggen wanneer dit probleem opgelost zal zijn?
Reputatie 7
Badge +4
Patrick, wij hebben dit net even nagevraagd bij het lasteam en deze werken zouden normaal morgen in de namiddag moeten afgelopen zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Groeten, Charlotte.

Reageer