Beantwoord

Geen TV, internet noch telefoon

  • 15 December 2017
  • 31 reacties
  • 822 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties
Sinds gisterenavond geen tv, internet en telefoon meer. Val steeds uit na enkele seconden. Vandaag gebeld met klantendienst en ja ze stellen een probleem vast aan de apparatuur maar kunnen pas een technieker sturen komende dinsdag. Het kan vlugger maar dan moet je wel 135 euro betalen! Gewoonweg schandalig. Als er niet snel een oplossing komt vliegt alles buiten. Zijn er andere oplossingen? Ik heb zelf alles reeds herstart en de kabels gecheckt.
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 8 January 2018, 18:00

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Patrick, wij hebben dit net even nagevraagd bij het lasteam en deze werken zouden normaal morgen in de namiddag moeten afgelopen zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Groeten, Charlotte.
De onderhoudswerken waren gepland voor 05/01. Ze hebben effectief bezig geweest aan de lijn. Waar ik voordien nog een beetje kon TV zien en kon surfen werd op 05/01 omstreeks 16.00 uur gewoonweg alles verbroken. Geen enkel signaal kwam nog binnen en dit net aan het begin van het weekend.
Vandaag een volle 3 dagen verder is er nog altijd niets veranderd.
Dit duurt nu al sinds 14/12/2017. Kan er nu nog altijd niemand zeggen wanneer dit probleem opgelost zal zijn?
Reputatie 7
Badge +4
Pds er zijn onderhoudswerken gepland , de voorziene einddatum is morgen 05/01 om 16u30
Proximus had gesteld dat vandaag de reparatie door lassers zou uitgevoerd worden. Doch ik moet weeral vaststellen dat er niets veranderd is aan de technische problemen. Kan er eindelijk eens iemand opstaan van de klantendienst en mij uitleggen wat hier aan de hand is? Klanten in de kou laten staan (ondertussen al 14 dagen) is alles behalve wat met van een klantendienst mag verwachten!
Wat kunnen jullie dan wel dan alleen maar helaas dit kunnen we niet, helaas dit, helaas dat. Dit is geen persoonlijke aanval op jouw maar op jullie dienst en de verantwoordelijke. Ofwel is de dienst en bij uitbreiding de verantwoordelijke onbekwaam of ofwel is het slechte wil.
Als ik vandaag geen redelijk antwoord heb van uw verantwoordelijke, doe ik een oproep op dit forum om alle klachten te bundelen en breng ze naar een andere plaats waar er wel gehoor aan gegeven zal worden.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Pds,

Helaas kan ik u geen concrete afspraakdatum geven. Zoals eerder gezegd bellen de lassers u eerst op. Groeten Els
Beste Els, wat ben ik hier mee? Men beloofd me dit reeds sinds dinsdag. Graag had ik een concrete datum gehad. Ondertussen is dit reeds de 9de dag dat de storing gemeld werd.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Pds, Normaal gezien bellen onze lassers u op. Groeten Els
Reputatie 7
Badge +3
dag Pds,

Dit is reeds doorgegeven naar onze lassers..Bij verdere vragen kan u ons via volgende link bereiken

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

groeten Els
Bedankt voor je reactie. Is altijd een oplossing maar vind dat Proximus met een aanvaardbare oplossing moet komen. Nu lijkt het alsof ze weigeren ook maar één oplossing aan te reiken. Heb voorgesteld mijn datalimiet omhoog te trekken maar dat kan niet, hun support is erop getraind om te zeggen, Sorry u zal moeten wachten, wij kunnen echt niet meer doen. Als je dan al wat te veel lawaai maakt vragen ze een privébericht te sturen waarop niet geantwoord wordt. Te belachelijk voor woorden. Ik kan natuurlijk ook mijn dochter terug naar de Univ sturen om daar te gaan studeren maar zo wordt het probleem alleen maar uitgesteld en niet verholpen. We betalen voor hun diensten, dan moet er ook service tegenover staan.
Reputatie 7
Badge +4
Quo vadis Proximus?

Eventueel voor internet dochter & bankzaken :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html
Niks in de buurt?
Heb ondertussen 3 uur geleden een bericht gestuurd zoals gevraagd door de Support doch geen enkele reactie????
Reputatie 6
Badge +3
Patrick, gelieve ons een bericht te sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Bedankt. Jan
Van kwaad naar erger. Vorige dinsdag een technieker langsgeweest en stelde vast dat het probleem een kortsluiting is buiten mijn woning. Ik zou de volgende dag gecontacteerd worden door klantendienst. Deze laten het echter na contact op te nemen. Uiteindelijk maar zelf contact opgenomen en daar kunnen ze alleen maar zeggen dat ze het probleem kennen en dat er een memo werd opgesteld en dat het probleem waarschijnlijk pas na kerstmis kan opgelost worden.
Ondertussen zogoed als geen internet, tv en helemaal geen telefoon. Mijn dochter in volle blok zonder internet. Bankzaken kunnen niet uitgevoerd worden, tv-programmas's die constant uitvallen, vervormd beeld, ......
Kortom schandalig hoe men met klanten omgaat. Zat vroeger bij Telenet en vond het daar slecht maar dit is nog vele maal slechter.
Mijn data van mijn smartphone dik overschreden omdat ik deze dien te gebruiken als hotspot maar ook daar willen ze geen oplossing bieden.
Hey Jonathandr,
In ieder geval bedankt voor de bevestiging, zo weten we dat dan ook weeral, vond ik nochtans een heel mooie oplossing om iemand tijdelijk uit de nood te helpen.
Mvg, Martin.
Reputatie 7
Badge +4
martin, de gratis sticks bestaan niet meer jammer genoeg
Hey Charlotte.D,

En die tussentijdse tijdelijke oplossing met een 3g usb stick / data only sim, bestaat die nog ?

Mvg, Martin
Reputatie 7
Badge +4
Patrick, helaas niet. Maar de compensatie nadien kan wel verkregen worden. Maar deze kan maar worden berekend het moment dat de storing volledig is gelicht. Groeten.
Ok bedankt Charlotte. Nu weet ik tenminste iets meer. Kan ondertussen mijn datalimiet niet verhoogd worden?
Reputatie 7
Badge +4
Patrick, de resultaten van de lijn tonen een kabelprobleem aan, vandaar dat een lasser is opgeroepen hiervoor. Hij zal ook bij u langskomen om dit nog te testen zodat het probleem volledig van de baan is. Groeten, Charlotte
Is het probleem dan buiten men woning? Is het niet de modem zelf?
Reputatie 7
Badge +4
Patrick, ik heb net nagekeken of ik vroeger een lasser ter plaatse krijg, maar helaas is dit de vroegst mogelijke afspraak.
Ik probeer het te gebruiken, maar het valt om de paar minuten uit. Soms lukt het voor 5 minuten, om dan weer uit te vallen en in te schakelen voor 30 sec. enz...
Reputatie 7
Badge +4
Patrick, kan je in eerste instantie even je internet proberen? Want er komt daar momenteel een internetconnectie op binnen. Dit kan je ook zien op je modem als je internet lampje gaat branden. Groeten, Charlotte.
Kan men ondertussen de datalimiet van mijn proximus gsm-abonnement niet verhogen als tussenoplossing? Dit gezien we onze smartphones met data gebruiken als hotspot als vervanging van het internet.

Reageer