Vraag

Geen tv en slechte wifi

  • 8 August 2018
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo. Tv doet allen proximus infopagina het en wifi valt continu weg en is erg traag! 2at is er aan de hand. Vanaf ongeveer 4 uur al!

4 reacties

kijk eens of je geen achterstallige facturen ziet staan op MyProximus = http://proximus.be/login
Nee staan er 2 op domocienering de rest betaald .
Mss best eerst de reactie van iemand van het proximus team hier afwachten zodat zij uw lijn kunnen nakijken. (Je kunt natuurlijk ook altijd 0800 22800 bellen tot 24u)
NB: Anders kun je ook nog eens je bbox 5 seconden zonder stroom zetten als je hier niet direct reactie krijgt van hen.
Onder MyProximus kun je ook nagaan of je internet datavolume niet overschreden is.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit graag verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer