Vraag

geen TV

  • 11 January 2021
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Na voorgaande problemen die duurden van 11nov tot 14 dec 2020 dacht ik dat deze voorgoed van de baan waren,  opeens op 6 jan was het weeral hetzelfde liedje. 

Gebeld naar het gekende en al veel gebruikte 080022800 nr, men kon mij online niet helpen en zal een technieker sturen op 12 jan reeds! Na amper 6 dagen!!!  Er zijn ergere dingen, vorige keer ook al eens 7 en 5 dagen moeten wachten. 

Op 14 dec werd het probleem opgelost door een medewerker van het high care team, die tevens een nieuwe poort in de centrale installeerde .

Ik kon weer zorgeloos TV kijken, ware het niet dat ik op 6jan een technieker uit de centrale zag komen en s'avonds weeral geen TV had .

Poort waarschijnlijk toegekend aan een andere onfortuinlijke proximus klant met dezelfde problemen. 


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

hi @Murphy 567  we wachten best even af tot je interventie
de technieker kan dan bij je nakijken waar de storing precies aan ligt

Beste,

Interventie niet meer nodig, nieuwe installatie van Telenet op 4 dagen geregeld. 

Interventie van proximus duurt 6 en zelfs 7 dagen, met nog steeds de vraag of het blijft werken!

Na jarenlang trouwe klant is mijn vertrouwen op 11nov serieus geschonden, 2 nieuwe Bbox en 3 nieuwe decoders verder nog steeds geen TV. 

Wou het risico niet nemen om na de interventie van de technieker vandaag, binnen enkele dagen of weken weer in de problemen te komen. 

Met gevolg weeral een hele week wachten en geen TV.