Vraag

Geen toegang tot de opgenomen uitzendingen.

  • 13 September 2021
  • 9 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb onlangs de account van mijn overleden vader op mijn naam gezet. Kort daarna ben ik verhuist. Nu stel ik vast dat ik geen toegang meer heb op de opgenomen uitzendingen. De series die geprogrammeerd waren voor opname worden ook niet meer op genomen. Op het scherm staat enkel een vermelding dat het beschikbaar is op de harde schijf, maar ik kan er niet naar kijken en het ook niet verwijderen. De harde schijf is nog voor 41% vrij. Weet iemand hoe ik terug toegang krijg tot het gene op de HD staat of hoe ik de niet toegangkelijke opnames kan verwijderen?

Mvg

Phil


9 reacties

Morgen kunnen de Proximus forummedewerkers je TV profiel natrekken/aanpassen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

mss toch eens proberen of het helpt door de decoder te resetten

→ Je decoder resetten | Proximus

Reputatie 1

Blijkbaar niemand thuis bij Proximus !

Het zou ook kunnen dat iemand van, Proximus zelf niet gereageerd heeft in afwachting wat je ging antwoorden of een reset van decoder geholpen heeft, enfin dit is maar een veronderstelling van mij.

In ieder geval nu tijdens het weekend komt hier niemand langs die van proximus zelf is, wel is het natuurlijk mogelijk van de helpdesk op te bellen tijdens het weekend op 0800 22 800.

Reputatie 1

Neen, ik heb al meerdere maal gereset en er veranderd niets. En al mijn gegevens staan in mijn profiel.

Ik denk dat de decoder en HDD niet erkent word als zijn de mijne .Gevolg aan mijn verhuis buiten de zone 02 werd het vast nummer voor de verbinding veranderd. De opnames (bestanden) staan nog op de HDD maar kunnen geen verbinding maken met de Proximus servers.

Hopelijk komt er maandag dan wel een reactie van iemand van Proximus

Reputatie 1

Nog steeds geen reactie!

Reputatie 7
Badge +4

@Phil_018  ik heb even je verbinding gecontroleerd en zie hierop je decoder actief staan
dit is de decoder met serienr 0971 op het einde ?
je kan dit nr terug  vinden op de sticker achteraan je decoder 

Reputatie 1

Hallo Jonathan, neen het serie nummer is WX71A44Y7912.

Mvg Phil

Reputatie 1

Elke dag zijn nieuw probleem, vandaag heb ik geen toegang meer op de cloud. Kan iemand die knoeiboel in orde zetten!

Reageer