Vraag

Geen producten in MyProximus + foutmelding bij inloggen in Pickx app

  • 2 February 2022
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Hallo 

Ik heb sinds 5 januari een Epic pack bij Proximus (privé). Ik kan echter niet aanmelden in de Pickx-app (“er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account”) of producten toevoegen in MyProximus. In de Epic app krijg ik de melding “dat ik nog niet Epic” ben. Ik vermoed dat het één en ander niet gekoppeld staat aan elkaar. 

Ik heb al twee keer telefonisch contact opgenomen met de klantendienst. Eerst kreeg ik de mededeling dat ik opnieuw een MyProximus account moest aanmaken. Hiervoor heb ik echter een activeringscode nodig. Die staat echter niet op de brief die ik heb gekregen bij de bestelling. Toen ik hiervoor belde, kreeg ik te horen dat ik moest wachten op de factuur voor deze code, maar men kon me ook niet zeggen wanneer ik deze zou ontvangen.

Kan iemand mij hiermee verder helpen? 

Alvast hartelijk dank!

 


3 reacties

Dan best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +3

@PDV_93 

ik merk dat de aanrekening ondertussen is toegekomen en je account is aangemaakt…

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@PDV_93 De factuur gaat u in de loop van volgende week ontvangen.Groetjes,Joel

Reageer