Vraag

Geen opname BBC first

  • 5 May 2021
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

We hebben “ all creatures great and small” in serie opname staan.

Eerder op de avond zag ik in  de gids “ midsomer murders” staan maar een ander programma was bezig, dus de gids klopte niet. ik keek verder en all creatures stond goed maar als het in serie opname staat, staat er normaal een grijs cirkeltje achter, nu niet. Ik klik erop om te zien hoe de opname stond en er stond 

opnemen

serie opname annuleren en eronder nog 2 teksten

Voor de veiligheid klikte ik toch maar op opnemen en toen stond er dat grijs cirkeltje  achter.

Om iets voor 21.00 uur, de tijd dat all  creatures bijna begon keek ik bij opname en ja er stond all creatures met een rood cirkeltje, dus normaal was het aan het opnemen.

Om 21.10 uur willen we via de opname kijken, maar er stond niets op, en toch stond er nog een rood  cirkeltje achter all creatures. dus dan maar rechtstreeks gekeken maar wel 10 minuten gemist.

Er gebeuren hier echt rare dingen.


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

@DaisyS Ik

heb gedaan gelijk je schreef, en er staat niets op.

En nu 14.00 uur, zou normaal gezien, volgens de gids, all creatures moeten spelen en opnemen, dat is dus niet. Er staat wel opnemen en serieopname annuleren , dus normaal, automatisch opnemen, niets van dat, zelfs als ik op opnemen klik, en dan bij opnames kijk, staat er wel all creatures  maar in de lijst bij de andere creatures staat niets.

Trouwens de gids van BBC first klopt al de ganse dag niet, ik begrijp niet hoe zoiets kan.

Reputatie 7
Badge +5

@Peter62 Het is heel belangrijk dat je dit in de juiste volgorde doet zodat de syncronisatie tussen de 2 toestellen terug kan optimaliseren.

Reputatie 4
Badge +1

@DaisyS de decoder heb ik gisteravond al herstart, maar stond niets op, de modem zal ik straks eens proberen.

Wat ik me afvraag is, waarom de programmatie van BBC first regelmatig niet klopt.

Deze morgen gezien, in de gids, 3 x achter elkaar midsomer murders, en telkens een ander  programma dat afspeelde.

Reputatie 7
Badge +5

@Peter62 Ik heb het net eens nagekeken en de desbetreffende opname is wel gelukt. Als je deze niet ziet staan op je decoder raad ik je aan om zowel modem als decoder eens te herstarten.

Dit natuurlijk in de juiste volgorde dwz beide toestellen uitzetten gedurende minstens 10 seconden, eerst de modem terug laten herstarten en als deze volledig terug is opgestart mag je de decoder opstarten.

Indien je hierna nog steeds de opname niet ziet staan op je decoder laat het ons dan zeker weten.

Reageer