Beantwoord

Geen opname.

  • 17 November 2021
  • 11 reacties
  • 283 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb “Met het mes op tafel” van NPO2 altijd in serie opname staan, maar gisteren is alleen die van 16u30 opgenomen en die van 19u55 niet.

Kijk ik bij “Geplande opnames” dan is het programma er ook uit verdwenen.

Probeer ik opnieuw een serie opname te doen, lukt ook niet, ik krijg het niet bij geplande opnames te zien.

Ik heb  de decoder al herstart maar lukt ook niet. Alle serieopnames voor of na het programma van andere zenders lukt wel.

Oorzaak?

icon

Beste antwoord door Peter62 26 November 2021, 20:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

lukt het ook niet via http://proximuspickx.be 

je kan de toestellen herstarten in deze volgorde → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

je kunt ook eventueel de decoder eens resetten als dit niet lukt

Je decoder resetten | Proximus

Reputatie 4
Badge +1

Op proximuspickx kan ik serie opname annuleren. Maar op tv staat het niet bij geplande opnamen.

Heb alles gereset maar niets helpt, geen serie opname bij geplande opname.

Ik kan wel  apart op “opnemen” klikken dan staat het bij geplande opname, maar geen serieopname.

Raar maar waar.

Reputatie 4
Badge +1

Begrijp niet waarom het alleen bij dat programma is. Heb alles nog eens gereset, nieuw kabels gebruikt, niets helpt.

Echt ambetant

best op een reactie van een prox forummedewerker wachten morgen, ook de opname van 19u55 kunnen ze terug plaatsen

het heeft toch niks te maken met de instelling op je decoder van het aantal te behouden opnames, dat die van 19u55 niet opgenomen was.

 

Reputatie 4
Badge +1

Ik had de opname van deze middag en van deze avond, manueel  gedaan en naderhand gekeken en ja die van deze middag was opgenomen. Ik dacht, dan wacht ik tot die van vanavond er ook opstaat, dan bekijk ik ze achter elkaar. Dus vanavond gekeken, programma was al paar minuten bezig, en wat zag ik?

Het opgenomen van deze middag was weg en van  vanavond was hij aan het opnemen.

Reputatie 4
Badge +1

Schijnbaar interesseert het proximus  niet. Zoiets zet me aan het denken voor volgende maand bij verhuis.

Reputatie 4
Badge +1

Het is zowel in HD als niet HD. Maar ja, wat zit ik hier nog te schrijven  als PX toch geen antwoord geeft.

En Brava vanavond, al storingen wat de klok sloeg. Was niet te bekijken.

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt Proximus voor jullie “vakkundige reactie”. Telenet zal er wel bij varen volgende maand.

Reputatie 7
Badge +4

@Peter62 We hebben deze serie even opnieuw geprogrammeerd vanop afstand. Kan je eens testen of je nu wel al de opnames ziet ? 

Reputatie 4
Badge +1

@HadewychT Alle afleveringen staan erop. Bedankt

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan. Veel plezier ermee.