Vraag

geen mogelijkheif tot live tv. alles valt stil v7

  • 6 July 2021
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

reeds 1 week en 10 telefoontjes met de klantendienst verder....nog steeds geen mogelijkheid tot het kijken van mijn proximustv...wat thans op het einde van de maand wel op mijn rekening staat. v7, v5’...blijkbaar is het makkelijker om iemand aan de draai te houden dan degelijk materiaal te voorzien. vriendelijk 100%, maar daar kijk ik nog steeds geen tv mee. na 5min staat mijn beeld stil en valt alles weg...iemand een idee? opnames bekijken gaat wel, live tv niet. Mijn laatste hoop tracht ik hier te vinden....en anders vaarwel proximus.


4 reacties

In afwachting dat de prox forummedewerkers je straks verder helpen, heb je alles al herstart 

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Ik heb al alles geprobeerd na het zoveelste advies.

Ik krijg geen spontane hulp.

Moet steeds naar 0800nr bellen en dan sta ik even ver.

Schandalig.

Niemand gereageerd en niemand gehoord vandaag. Was nochtans beloofd na een telefoonduur van 47 minuten dat iemand mij zou bellen tussen 17u en 19u.

 

 

De Prox forummedewerkers kunnen je straks als ze hier langskomen je verder helpen, en best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +4

hi @Miet Janssen  ik heb je verbinding gecontroleerd en zie geen fout op je lijn zelf, de kwaliteit tot en met de modem meet prima en ik merk ook geen onderbrekingen op
je ondervond dit probleem zowel via je draadloze verbinding en via kabel ?
je hebt hiervoor ook al een nieuwe  decoder ontvangen ?

Reageer