Beantwoord

Geen geluid regelmatig.

  • 22 May 2020
  • 6 reacties
  • 2071 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Motivator
  • 156 reacties

Elke week moet ik minstens een reset doen, van mijn decoder. Vandaag al twee keer. In de instellingen staat alles correct. Audio, stereo. Omdat ik zoveel keren een reset moet doen. Ben ik bang dat men decoder stuk zal gaan. De decoder wordt wel redelijk warm soms...

icon

Beste antwoord door Martin 22 May 2020, 09:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge

dat redelijk warm worden is natuurlijk relatief, je mag er bij manier van spreken geen eitje kunnen op bakken maar bv mijn v5-C voelt ook goed warm aan, ook de opstelling speelt natuurlijk een rol , die staat best vrij dus waar een luchtdoorstroming goed mogelijk is. 

bedankt, hier staat hij ook helemaal vrij…

 

dat redelijk warm worden is natuurlijk relatief, je mag er bij manier van spreken geen eitje kunnen op bakken maar bv mijn v5-C voelt ook goed warm aan, ook de opstelling speelt natuurlijk een rol , die staat best vrij dus waar een luchtdoorstroming goed mogelijk is. 

Reputatie 2
Badge

Mss ook eens kijken of je HDMI kabel goed contact maakt, langs beide kanten eens de kabel uittrekken en goed terug inpluggen, of eens de HDMI kabel op een andere ingang steken van je TV en tenslotte als je een ander HDMI kabel liggen hebt deze eens proberen.

Dit zal ik ook eens proberen, afwachten de komende dagen dan….

Reputatie 2
Badge

@cel Doe je de reset van je decoder zoals hier beschreven of schakel je gewoon de decoder uit door de schakelaar achteraan op 0 te zetten?

Ik schakel de decoder met de schakelaar uit en wacht een paar minuten. Maar ik zal nu eens met de resetknop proberen. En de komende dagen zien of het goed blijft. Het redelijk warm worden is dat normaal?

Reputatie 7
Badge +4

@cel Doe je de reset van je decoder zoals hier beschreven of schakel je gewoon de decoder uit door de schakelaar achteraan op 0 te zetten?

Mss ook eens kijken of je HDMI kabel goed contact maakt, langs beide kanten eens de kabel uittrekken en goed terug inpluggen, of eens de HDMI kabel op een andere ingang steken van je TV en tenslotte als je een ander HDMI kabel liggen hebt deze eens proberen.

Reageer