Vraag

Geen geluid

  • 16 February 2019
  • 5 reacties
  • 652 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Op Discovery, animal planet en RFM is er geen geluid, wel beeld en de programmatie van Viceland klopt van geen kanten zodat geprogrammeerde programma's niet opgenomen worden.
En daarom moeten we zoveel betalen, wat een service.

5 reacties

Ter info: je kan op een zondag bellen naar Helpdesk 080022800 want op zondag komen de Prox medewerkers niet op het forum langs.

Waarschijnlijk heb je al eens geprobeerd om bbox en decoder herstarten.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Reputatie 7
Badge +4
Peter, deze zenders zelf heb ik net getest maar die blijken alvast te werken. Wat de programmatie van Viceland betreft, dit laat ik graag even nakijken door ons IT team. Sinds wanneer ondervind je dit probleem?
Reputatie 4
Badge +1
Charlotte, en waar ligt dan het probleem volgens jou? Er zijn meerdere zenders zonder geluid, oa CNN.
En ja, ik heb al alles gereset, dat is het eerste dat ik doe. Dit probleem van geluid heb ik al enkele dagen, denk van woensdag.
Reputatie 7
Badge +4
Peter, kan je voor de zekerheid ook eens je bbox3 modem herstarten, wanneer deze volledig is opgestart nog eens de decoder herstarten.
Reputatie 4
Badge +1
Wat het geluid betreft, heb ik opgelost. Had een nieuw muziekinstallatie gekocht en die zijn ze komen plaatsen. En ze hadden in de tv instelling zitten prullen met het geluid. Maar ik zag iets anders.
Ik wou de discovery hd en animal hd vervangen door disc en animal zonder hd. Ik verplaats disc hd naar een vrije plaats en controleer, idd hij stond op die plaats, Dan nam ik discovery en zette die op de plaats waar de HD stond, ik controleer, en wat stond er? Terug discovery HD. Opnieuw paar keer geprobeerd ook met Animal HD en hetzelfde resultaat. Ook na herstarten van decoder

Reageer