Beantwoord

Free Netflix and free shadow?

  • 1 July 2021
  • 9 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Goedemorgen,

 

Ik schets even het probleem want volgens mij is dit een bug in jullie packs.

Ik heb even bij Proximus Epic combo gehad met shadow. Later ben ik overgestapt naar Flex met een all entertaiment bundel.

 

Echter kon ik nog altijd op shadow (ik dacht ze zullen dit volgende maand wel afsluiten). 

Nu ben ik echter de All entertaiment bundel even beu en heb deze afgezet.

Echter kan ik nog steeds netflix kijken.

 

Na een paar maanden geen epic combo meer te hebben heb ik nog steeds toegang tot m’n shadow en ik tot op de dag vandaag (ook al heb ik mijn entertaiment bundel enkele dagen niet meer) word m’n netflix account nog altijd beheerd door Proximus.

 

Zelf heb ik al contact gezocht met beide partijen (shadow & Netflix) en beide zeggen het zelfde. Neem contact op met Proximus want jij kan dat wel zeggen maar Proximus moet hiervoo het nodige doen.

 

Bel ik dan naar de klantendienst zeggen ze exact het omgekeerde.

Bij wie moet ik hier nu zijn? Ik wens niet meer te betalen voor deze diensten en ook niet opdraaien voor deze fout.

Netflix facturering

 

icon

Beste antwoord door TheLaw 31 May 2022, 10:58

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Intern opgelost door Tina.B

Reputatie 7
Badge +3

@TheLaw  Voor ons is alles opgezegd. Ik heb een test aanrekening gemaakt en deze geeft geen gefactureerd item. Moest dit toch zo zijn, hoor ik het van je. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@TheLaw  Oeps dit is een post wat over het hoofd gezien is. Ik heb voor m’n eigen een dossier aangemaakt en zal je spoedig voorzien van antwoord.. Groetjes Luc

Reputatie 2
Badge +1

We zijn nu al een dikke maand verder heb nog altijd gratis shadow en nog altijd netflix waar staat gefactureerd via Proximus.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@TheLaw  Alle producten zijn opgezegd sinds 8/7/2021 met het weborder WEBSHOP011072557. Groetjes Luc

                     
 
Reputatie 7
Badge +3

@TheLaw 

er staat idd “gefactureerd via proximus”

maar je hebt hier nog steeds geen vraag voor betaling voor gehad, bij ons staat niets actief

Je bent op de hoogte dat de betrokken collega voor Netflix dit momenteel onderzoekt

Dus je ontvangt info zo gauw wij ook info hebben... 

gr,

Tina

Reputatie 2
Badge +1

@Luc.M 

Ik ga dit helaas moeten tegenspreken:

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@TheLaw Daar staat ‘ je volgende factureringsdatum’ is 8 juni 2020..is al een tijd geleden niet? Groetjes

Reputatie 2
Badge +1

@Luc.M 

 

Dat staat daar al van toen ik proximus klant ben geworden.

Ik heb hier meermaals contact voor opgenomen met Netflix.

Klantendienst verwijst me naar Proximus. Bel ik naar Proximus word ik doorverwezen naar Proximus.

Ik wens niet op te draaien voor extra kosten terwijl ik mijn opzeg gedaan heb.

 

Hetzelfde geld voor mijn shadow account.

Deze is ook nog steeds actief.

Reageer