Beantwoord

Franstalige zenders

  • 20 February 2020
  • 14 reacties
  • 583 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Toen ik hier nog eens klant was kon ik een pakket nemen op de Franstalige zenders, maar nu is daar geen mogelijkheid meer toe. Of heeft dit te maken met welk abonnement men neemt? Want ik heb minnimus, en dit hebben ze me gegeven aan de telefoon, zonder dat ik daarvoor gevraagd had.Zelfs van instellateur krijg je geen klanten nr. En moet je nog niet tekenen. Ik weet zelfs nog niet eens wat mijn wifi is en mijn wacht woord want dit heb ik wel nodig voor mijn Tablet en ook voor mijn Smart Tv. Dan was service bij Telenet veel beter.

 

icon

Beste antwoord door familievandesype 20 February 2020, 22:05

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Op jouw B-Box v3+ plakt er een sticker op waarop je de naam van het draadloos internet en ook het wachtwoord terugvind.Ik kan ook geen pakket vinden met Franstalige zenders. De zenders zijn afhankelijk van de regio: https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvchannels/particulieren/proximus-tv-opties/proximus-pickx-tv-opties/tv-zenders.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_pwd/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/wachtwoord-van-het-wifi-netwerk.html

Reputatie 2
Badge

Toen ik hier nog eens klant was kon ik een pakket nemen op de Franstalige zenders, maar nu is daar geen mogelijkheid meer toe. Of heeft dit te maken met welk abonnement men neemt? Want ik heb minnimus, en dit hebben ze me gegeven aan de telefoon, zonder dat ik daarvoor gevraagd had.Zelfs van instellateur krijg je geen klanten nr. En moet je nog niet tekenen. Ik weet zelfs nog niet eens wat mijn wifi is en mijn wacht woord want dit heb ik wel nodig voor mijn Tablet en ook voor mijn Smart Tv. Dan was service bij Telenet veel beter.

 


Bedankt, zal daar eens kijken. Wacht wel mijn volgende rekening af dat ik niet boven die van Telenet uit Kom.

 

 

 

Een pakket met Franstalige zenders heeft volgens mij nog nooit bestaan.

Reputatie 6
Badge +2

Men krijgt de zenders van de regio waar men woont. Maar bij de zenders beschikbaar in Vlaanderen zitten er een twintigtal franstalige zenders, ook duits, italiaans, ..... Ik dacht vanaf kanaal 251.

Reputatie 7
Badge +4

Zoals Cvanloon vermeld heeft krijg je de standaardzenders voor de regio waar je woont. Bijv. Vlaanderen, Brussel, Wallonië.
Als je wil kunnen er ook steeds extra themaboeketten toegevoegd worden.
Via de onderstaande link kan je altijd meer info vinden.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_family/particulieren/proximus-tv-opties/family.html
Mvg, KoenN

Welke zenders zijn beschikbaar op uw tv of op uw Proximus Pickx-app?

Klik op de link die overeenkomt met uw regio om de lijst met kanalen te bekijken en af te drukken:

Reputatie 2
Badge

Men krijgt de zenders van de regio waar men woont. Maar bij de zenders beschikbaar in Vlaanderen zitten er een twintigtal franstalige zenders, ook duits, italiaans, ..... Ik dacht vanaf kanaal 251.


Ja dat weet ik maar hier komen wel tegenstrijdige berichten op mijn vraag op dit forum, waardoor zeker Martin mij niet verder helpt. Want is het nu omdat over 5 of zes jaar heel die ommezwaai hier is begonnen. Ik zeg dat je hier in Vlaanderen FRanstalige pakketten kon nemen met enkel Franse zenders. Zelfs waar geen Nederlandse tegenhanger van bestond. daarom ook dat als je alle pakketten van Belgacom nam, dit de duurste operator van België was.

ik geef louter en alleen ter info de informatie die ik ken of vind bv op prox site …

Reputatie 2
Badge

 

ja, ik versta het ik ga het hier bij laten, en zal wel zien of ik via de stikker op die decoder verder kan. Maar er bestaan degelijk pakketten die hier te zien zijn, enkel waren deze in vroegere tijden voor deze moderators hier aanwezig waren wel te krijgen. Maar toen was een bestelling van een pakket ook helemaal anders dan nu. Er zitten hier meer mensen op het forum die dit weten. Maar niet zullen weten misschien omdat ze toevallig in die zenders geen interesse hadden. 

Reputatie 2
Badge

Zoals Cvanloon vermeld heeft krijg je de standaardzenders voor de regio waar je woont. Bijv. Vlaanderen, Brussel, Wallonië.
Als je wil kunnen er ook steeds extra themaboeketten toegevoegd worden.
Via de onderstaande link kan je altijd meer info vinden.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_family/particulieren/proximus-tv-opties/family.html
Mvg, KoenN


Ja, dit weet ik maar dit zijn zenders voor Vlaanderen, en niet de Franstalige zenders of Pakketten. Vroeger was dit een andere formule van bestellen, maar jullie hebben dit helemaal verandert. waarom weet ik ook niet,precies of hier in Vlaanderen geen Frans mag gesproken worden. Trouwens ik spreek geen woord Frans, maar weet wel dat er prachtige natuur zenders zijn.En nog andere boeketten.

Reputatie 7
Badge +4

De boeketten zijn inderdaad aangepast tov vroeger.
Welke zenders had je dan graag gewenst? 
Dan kunnen we eens kijken in welk thema boeket deze inbegrepen zitten.
Mvg, KoenN

Reputatie 2
Badge

Sorry dat ik zo laat dit bericht zie maar ze komen niet in mijn inbox. Hoe dit komt weet ik ook niet.Documontaire zenders of natuur zenders. Maar ik moet nu wel op passen met mijn maandbedrag anders zit ik over dat van Telenet.

Reputatie 7
Badge +3

@annaconda zie info Bij Beste zenders voor heel het gezin, klik op documentaires: https://www.proximus.be/nl/id_cr_family/particulieren/proximus-tv-opties/family.html   Groetjes, Joel

Reageer