Vraag

Foutmelding p135

  • 17 November 2020
  • 60 reacties
  • 20343 Bekeken

Bij het bekijken van een opname of via replay krijgen we foutmelding p135 (Android decoder) 


60 reacties

Inderdaad blijkbaar zelf met de recente software versie duikt dit probleem nog altijd op bij sommige v7 bezitters, zelfs als de decoder rechtstreeks met de bbox bekabeld verbonden is.

heb je dan al de laatste versie die ze nu geleidelijk aan zullen uitrollen 
MW build 3.68.0 en APK 4.68.4

of heb je nog de versie
MW build 3.64.1 en APK 4.64.4

 

We hebben de app versie 4.68.4 en middleware versie pxm sw 3.68.0. 

dus zoals je zelf ziet is dit probleem al met deze laatste versie nog niet opgelost en zal het weer wachten zijn op verdere updates… 
Mss kunnen de Prox forummedewerkers maandag meer details geven in hoe verre (welke problemen) er met deze laatste soft versie problemen opgelost werden 

Ook wij kennen dit probleem (P135) de decoder stroomloos maken voor een aantal seconden helpt vaak maar niet altijd terwijl andere keren (lees; de dag erna) opnames dan weer probleemloos te bekijken zijn.

Het lijkt er echter op dat het probleem zich hoe langer hoe vaker voordoet.

Ik denk dat velen van ons op z’n minst feedback (liefst op regelmatige tijdstippen) van Proximus verlangen over de stand van zaken in verband met dit probleem (zodat we toch het gevoel krijgen dat er naar een oplossing gezocht wordt).

Dat ze bezig zijn om dit op te lossen daar twijfel ik géén second aan, maar het been waar ze door moeten bijten is blijkbaar veel harder dan wat wij en prox gedacht hadden  !!!!

mss krijgen we maandag een woordje meer uitleg als de prox forummedewerkers terug langskomen.

Hir van’t zelfde, ze mogen die rommel terug komen halen, trekt echt op niets.

Reputatie 7
Badge +5

@Ronald60 Wij zijn volop bezig met de errors uit de V7 te werken. 

Momenteel is er voor de p135 enkel een work around en die gaat zo: de decoder herstarten met de schakelaar achteraan of de opname of uitzending stop zetten, van zender veranderen en terug de opname of uitzendingen starten. 

Hoi Daisy.

Bedankt voor je feedback en ik kijk alvast uit naar de volgende update.

Verder vind ik de V7 een kleine handige en gebruiksvriendelijke ( Android) decoder.

K zit gewoon te wachten tor mijn werkgever terug een andere provider aanbiedt. Dan zal ik vlug terug wegzijn. Teveel problemen met proximus en V7. 

FYI:Of in afwachting van beterschap of nieuwe V8 eventueel de v7 tijdelijk omruilen met een V5compact !

Reputatie 7
Badge +4

@FrankL Welke problemen ondervind je exact ? Kan je ook je profiel verder aanvullen met je klantennummer en telefoonnummer zodat ik alles voor je kan nakijken. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Beste

Als ik klik op forumprofiel krijg ik foutmelding.

Mijn telefoon  032970630.

Betreffende de foutmelding p 135 tv. Dit krijg ik zonder enige aanleiding en dient decorder terug opgestart.  

Ik heb ct gehad met klantendienst. Ze gaan een v5 compact opsturen en hopelijk is miserie gedaan.

Oa. Bij stopzetten afspelen opname , gaat het wel naar menu , maar blijft opname afspelen op achtergrond. Je moet dan verschillende handelingen doen om terug naar normaal scherm te gaan. 

Met regelmaat valt het beeld weg voor 2 a 3 sec en krijg ik zwart scherm. Dit is al langer zo, voor de V7. Hadden gehoopt dat dit met V7 zou opgelost zijn niet dus.

De werking algemeen v7 is niet overzichtelijk,  onhandig en omslachtig. Gewoon slecht.

deze link werkt die ook niet → Forumprofiel | Proximus Forum  

beter geen privégegevens op een openbaar forum zetten die iedereen kan lezen (mogelijks misbruiken)

Wa voor nen boecht is da!!

meer dan een maand duurt da om over te stappen en dan al meermaals zo’n foutmelding.

Logde s’avonds in u bed en wilde nog iets zien da ge opgenomen hebt… en dan moet ge zogezegd dië stekker gaan uittrekken… ik weet waarom da ze er bij nieuwe klanten dikwijls een tv of tablet bijgeven… dan moeten ze wel 2 jaar blijven! Dikke afrip als ik het eerder had geweten, nooit weggegaan bij mijn andere provider!

hier net hetzelfde probleem , V7 decoder , al 2 dagen dat de connectie om de 30min uitval , plezant hoor en wat doet Proximus eraan NIETS en een bende onbekwamen online techniekers

 

FYI: voor de opvolging en stand van zaken, kun je volgen hier → v7-stand-van-zaken

Heel plezant bij proximus. 

Opname zien en gesproken tekst komt 2 sec later dan ondertiteling en de lippen. 

Wachten op v5, hopelijk dan gedaan de miserie.

mss heb je het volgende al gelezen van de prox forummedewerkers, namelijk: 
momenteel is er voor de P135 enkel een work around en die gaat zo: 
de decoder herstarten met de schakelaar achteraan of de opname of uitzending stop zetten, van zender veranderen en terug de opname of uitzendingen starten

Ik wil gewoon tv zien. 😒

Worden jullie dat zelf niet beu dat dat niet werkt en altijd dezelfde klachten krijgen. 

Dit is wss nog maar topje van berg, want zo oa mijn moeder 86 kan op geen forums reageren en heeft miserie.

Dat zijn inderdaad allemaal gekende problemen voor Proximus en waar zij continu mee bezig zijn om die op te lossen en naar mijn bescheiden mening zou Proximus zelf een gat in de lucht springen moesten ze die Problemen  eindelijk kunnen allemaal onder de knie krijgen en oplossen.
Ik heb zelf de V5compact behouden en ga pas terug omruilen als de meeste fouten bij de V7 verdwenen zijn.

Reputatie 2
Badge

dikke schande voor een betalende dienst..   klantvriendelijkheid noemen ze dat..

herstart dit herstart dat .. is dat een windows systeem ctl-alt-del …

in India hebben ze programmeurs in overvloed of wordt de software soms daar ontwikkeld ?

ontslagen die programmeurs.. op staande voet..

Guy

ik denk dat het niet alleen deze van Proximus zijn die daar mee bezig zijn !

mss daarmee dat ze al van een ander v8decoder spreken waar hopelijk de aanbieders deze praktijken beter onder de knie hebben!

Ik heb bijna dagelijks deze en meerdere foutmelding zoals; geen internet, deze opname kan niet worden afgespeeld enzo verder. Ik zit al op PXM-SW-3.80.0 Middleware-versie, en dit probleem komt dus nog steeds voor! Wat zijn de stand van zaken hierover? 

zie → V7 Stand van zaken | Proximus Forum

daar vind je ook wat uitleg over de Pxxx fouten.

Reputatie 7
Badge +4

@Thomas_91 Je zou deze meldingen toch niet zo vaak mogen krijgen. Heb je dit nog steeds ? Op welke manier is je decoder aangesloten op je B-box ? Als het draadloos is, kan je dan eens testen of je dit ook voorhebt als je de decoder aansluit via kabel ? 

@HadewychT deze is aangesloten met kabel. Sinds kort krijg ik ook de melding dat mijn Ethernet niet is aangesloten, maar alles werkt wel op die moment. Andere keren heb ik niks van tv, of loopt alles vast. Wat mij wel opvalt is dat mijn Coax-connectie oranje pinkt, terwijl dat dat volgens mij groen moet zijn? Ik gebruik er 2 (tv en ps4), beiden kleuren oranje. 

Reageer