Foutmelding P131 op V7.


Reputatie 4
Badge +2
  • Grand Master
  • 235 reacties

Gisteren had ik fout P131 bij TV Replay (De afspraak op Canvas), na een reset van de decoder (met aan/uit knop achteraan) was de fout verdwenen, maar ik moest wel terug mijn telefoon nr en de pincode invoeren.


16 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Jan Dit is een foutmelding die inderdaad voorkomt bij de v7 decoder. Normaal gezien is dit opgelost als je de opname of tv-replay even stop zet, zapt naar een andere zender en terug de opname start of de aflevering via tv-replay.

Wij zijn nog steeds volop bezig met alle errors zoals deze zo snel mogelijk definief op te lossen. Er worden hiervoor ook regelmatig software updates voor uitgerold.

Dagelijks meermaals foutmeldingen!! 

P025 of p131.. kan geen opnames afspelen. 

Alles al 2 keer gereset. Daarstraks heel even alles beter. Ofwel na 10 min opname alles vast. Heropgestart daarna geen opname te zien .. 

 

Kan ik geen oudere versie krijgen? Hier wordt ik gefrustreerd van.. al veel zin om terug naar telenet over te stappen! 

Reputatie 7
Badge +5

@Vansprengel anke Momenteel is er een algemeen probleem met de opnames en tv-replay. We zijn volop bezig met het zo snel mogelijk op te lossen. 

@Vansprengel anke Momenteel is er een algemeen probleem met de opnames en tv-replay. We zijn volop bezig met het zo snel mogelijk op te lossen. 



Ook vandaag nog steeds problemen, al hele dag P131. Kan je bevestigen dat vandaag ook er een algemeen probleem is en dat het dus nog niet is opgelost?

dat al dan nietbevestigen zal pas voor maandag zijn aangezien de Prox forummedewerkers tijdens het weekend hier op het forum niet langskomen.

Reputatie 7
Badge +5

@caryntjen Vorige week vrijdag was er inderdaad ook nog hinder. Heb je momenteel nog problemen?

Uiteindelijk zowel decoder als bbox resetten lost het probleem op. Nu 1 week proximus en al 10tallen keren toestellen moeten resetten, hopelijk blijft die trend niet….

Ik blijf erbij dat de decoder zeker een toestel is die niet goed getest is geweest of toch een minder grote uitrol nodig had. Jullie beseffen dat de toestellen redelijk wat fouten bevatten maar toch brengen jullie het naar de klanten. Dit is eigenlijk zeer onprofessioneel. Het is ook niet de eerste keer. Bij de uitrol naar de cloud waren wij ook ‘beta’testers, alleen maar problemen  om dan na een paar maanden terug te vallen op Telenet. Ge geeft Proximus dan een 2e kans, maar opnieuw wordt de bal missgeslaan…. Na zoveel jaren ervaring. Jammer….

Druk Concurrentie zal hierin zeker ook een rol gespeeld hebben denk ik.

jullie hangen mijn kloten uit met jullie fout code p131,  maanden lang zelfde zever,  elke keer resetten,  denken jullie dat ik niks anders te doen heb dan elke keer na mijn werk half uur staan te resetten?? dan nog mijn opnames niet kunnen bekijken,  voor jullie naar klanten op zoek zijn e zie dat jullie decorder in orde is, ik betaal elke maand extra voor replay, wat zelfs niet werkt, als dit blijft duren deze spel zijn jullie een klant kwijt die jullie maandelijks 165euro opbrengt

Waarom denk je anders dat ik terug verder werk met mijn V5-compact in afwachting dat de V7 goed werkt :thinking:

Ook op heel frequente basis de foutcode P313 bij het willen terugkijken van een programma. Ik vind het vreemd dat andere netwerk toepassingen wel perfect werken en bij het herbekijken niet. Ik hoop dat er spoedig een update komt of betere servers zodat dit probleem zich niet meer voordoet.

ik denk eigenlijk niet dat het aan de servers ligt of toch dat probleem niet want herbekijken verloopt wel goed op de v5 decoders bv., dit zou dan eerder moeten voorvallen als je UHD streams van ergens binnentrekt want een HD TV signaal is maar een 6,5Mbps.

Heeeeeeel veel spijt dat ik van Telenet ben overgestapt naar Proximus

Al van dag 1 met vanalles en nog wat problemen!

Leugens , valse beloftes, enzoverder

Dan denk je op een zaterdag een leuke film te kijken ( waardoor je toch besloten hebt naar Proximus over te stappen omdat dit het enige leuke puntje was )

Krijg je steeds foutmeldingen

Wat een dikke klucht !!

Ik ga hier wel iemand over aanspreken die dit gaat onderzoeken. Want in die prutsers van de klantendienst waar ik ook al uuuuuren mee heb gebeld voor niks ga ik mijn tijd niet meer steken 

Een schande. 

Reputatie 7
Badge +5

@rebexterke Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het eens voor je na. 
Welke film wou je kijken? Welke foutmelding heb je gekregen?

Reputatie 5
Badge +3

Bij mij komt er voorlopig geen V7 binnen, als ik dat hier allemaal volg en lees...amai!

Heb momenteel 1 V5c en 1 V6 zonder noemenswaardige problemen.

Als je hier alles leest dan werkt er niks meer bij Proximus, een forum geeft een totaal vertekend beeld en zo is dat ook heel afhankelijk van persoon tot persoon, er zijn er die wel kunnen leven met de huidige problemen ook omdat niet bij iedereen de frequentie van optredende fouten even hoog ligt.
Maar uiteraard moet er verder aan gewerkt worden om zoveel mogelijk problemen en nog functies die mankeren tot een nul te herleiden.

NB: trouwens er zijn er ook die de V6 ook niet meer wilden!

Reageer