Vraag

foutmelding p015 bij bekijken opnames

  • 10 August 2022
  • 6 reacties
  • 581 Bekeken

ik krijg regelmatig zwart beeld er is iets misgelopen bij opstarten van een opname. laaste keer heb ik ook  de code bekeken en was P015

alvast bedankt


6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik weet niet hoe dat komt. Het probleem bestond al in 2019. De vraagsteller kon toen verder door drie keer back te drukken. Het is geen mirakeloplossing. Misschien en hopelijk weet iemand van Proximus de oplossing. En zo komt uw bericht terug efkens van boven.

Best uw profiel zo volledig mogelijk aanvullen. 

Reputatie 7
Badge +4

@Davy13 Heb je problemen met je opnames op beide decoders ? 

Op je V7 kan je het probleem oplossen door op ‘stop’ te duwen en je opname opnieuw op te starten. Dit zou echter niet vaak mogen voorkomen. Als je dit vaak voorhebt enkel op deze decoder kan je hem best eens herstarten. 

Als je het op beide decoders voorhebt, kan je best ook je modem (B-box) eerst herstarten en als die terug opgestart is, ook de decoders herstarten. 

was effe opgelost maar nu heb ik andere fout code p132

Reputatie 7
Badge +3

@Davy13 

heb je zowel de bbox3 als de android box al eens herstart?

 

Geert

@Davy13

heb je zowel de bbox3 als de android box al eens herstart?

 

Geert

Ja en ook modem 

Reputatie 7
Badge +4

@Davy13 Deze foutmelding wijst op een probleem met het geheugen. Kan je de decoder eens resetten en met een rechtstreekse kabel verbinden met de modem om te testen of het dan beter gaat ?

Reageer