Skip to main content

Geen proximus TV mogelijk, foutmelding p000

Oude programma’s bekijken lukt wel. Live programma’s en muziek niet

Neen Daisy, voorlopig niet. Grts


Ja, ik heb het hier ook weer voor P000. Niets van tv service werkt nog. Is dat zo een slecht toestel eigenlijk? Fiber met v7. Sinds ik klant ben al 3 jaar is dat een routine geworden, om de stekker af en toe uit te trekken. Last vd p130 en welke nog allemaal. Dan het geluid dat niet samen loopt met de spraak. 


probeer dit eens : herstart je toestellen voor internet en tv | Proximus


@Annelies V. Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


@Bizkit 

we onderzoeken dit voor je.

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel a.u.b.

 

Geert


Klantnummer aangepast.


@Bizkit 

Je gebruikt twee decoder zie ik, klopt dit?

 

Geert


1 Bbox en 2 kleine decoders voor 2 tv's


@Mimayali Heb je nog hinder ondervonden?


1 Bbox en 2 kleine decoders voor 2 tv's

heb je de problemen op de beide decoders?

 

Geert


@Mimayali 

Heb je hiervoor alle toestellen d.w.z. de decoder, (wifi booster), de bbox en de fibermodem al eens herstart?

 

Geert


De tv boven gebruiken we zelden. Dus daar weet ik het niet.

De tv beneden zijn de problemen gisteravond begonnen. 

Ik veronderstel op allebei dan


Mijn digicoder is gereset via de klantendienst. Werkt nu weer terug. 


@Mimayali

Heb je hiervoor alle toestellen d.w.z. de decoder, (wifi booster), de bbox en de fibermodem al eens herstart?

 

Geert

 

Vandaag in orde, ja gisteren alles eens uit stopcontact getrokken.

 

 


Sinds een paar weken ook continu foutmelding P000. Proximus stuurde een nieuwe decoder maar daarmee is het probleem niet opgelost. Om de 2 minuten valt beeld uit met foutmelding.  Soms verschijnt ook foutmelding P141 of 136. Alles  rebooten help ook niet. 


Foutcodes van Proximus blijven maar gebeuren. T stopt hier niet. 
nu foutcode P000 , oeps er ging iets mis zijn we ook al moe gezien 🫣😡

 


@Kathleenendanny10 Je lijn ziet er ok uit van hieruit, maar de verbinding tussen de modem en de decoder is niet optimaal.

Klopt het dat je decoder via een Wifi-Booster verbonden is met je modem ? Heb je de kans om eens te testen met een rechtstreekse kabel om problemen met de wifiverbinding uit te sluiten ?

Ik zie dat je vandaag ook telefonisch contact gehad hebt met een collega. Heeft dit het probleem al verholpen ?  


Ik heb net hetzelfde voor. Hoe is dit opgelost? 


@SteveW 

heb je de toestellen al eens herstart zoals in deze link wordt uitgelegd: Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

 

Geert


ik krijg foutmelding P000, android box + tv herstart maar helpt niet

 


@Woubus 

 Er is een update gepland voor de Android Decoder / V7 Decoder in April 2023

 

MW 5.5.5.2 - TV app version 5.120.3

 

Deze versie bevat voornamelijk enkele verbeteringen op het gebied van stabiliteit en prestaties.  Het betekent niet dat het probleem zich nooit meer zal voordoen, maar het zou veel minder moeten voorkomen. 

 

Volgende zaken werden opgelost : 

  • Geen reactie op afstandsbediening 
  • Lange zaptijd (>1 sec) 
  • Onverwacht herstarten terwijl je de TV-box gebruikt.
  • Onverwacht herstarten van de Pickx TV app
  • Onverwacht opstarten van de TV-box
  • Zwart scherm bij Live TV
  • Lay- out van Studio 100 swimlane is aangepast
  • Android serienummer wordt nu juist weergegeven bij Instellingen - Instellingen toestel - Apparaatvoorkeuren - Over - Status - Serienummer

 

De update zal (als alles goed loopt) gebeuren door Google tussen 4 en 12 april. 

Link naar reactie (proximus.be)

 


Geen proximus tv, niks werkt met live tv. Bbox en elke decoder opnieuw opgestart. Werkt nog steeds niet P000.

Ik heb geen oplossingen meer...


Reageer