Vraag

Foutmelding p000

  • 21 October 2022
  • 19 reacties
  • 4149 Bekeken

Geen proximus TV mogelijk, foutmelding p000

Oude programma’s bekijken lukt wel. Live programma’s en muziek niet


19 reacties

Neen Daisy, voorlopig niet. Grts

Reputatie 7
Badge +5

@Mimayali Heb je nog hinder ondervonden?

@Mimayali

Heb je hiervoor alle toestellen d.w.z. de decoder, (wifi booster), de bbox en de fibermodem al eens herstart?

 

Geert

 

Vandaag in orde, ja gisteren alles eens uit stopcontact getrokken.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Mimayali 

Heb je hiervoor alle toestellen d.w.z. de decoder, (wifi booster), de bbox en de fibermodem al eens herstart?

 

Geert

Ja, ik heb het hier ook weer voor P000. Niets van tv service werkt nog. Is dat zo een slecht toestel eigenlijk? Fiber met v7. Sinds ik klant ben al 3 jaar is dat een routine geworden, om de stekker af en toe uit te trekken. Last vd p130 en welke nog allemaal. Dan het geluid dat niet samen loopt met de spraak. 

Reputatie 7
Badge +3

@Woubus 

 Er is een update gepland voor de Android Decoder / V7 Decoder in April 2023

 

MW 5.5.5.2 - TV app version 5.120.3

 

Deze versie bevat voornamelijk enkele verbeteringen op het gebied van stabiliteit en prestaties.  Het betekent niet dat het probleem zich nooit meer zal voordoen, maar het zou veel minder moeten voorkomen. 

 

Volgende zaken werden opgelost : 

  • Geen reactie op afstandsbediening 
  • Lange zaptijd (>1 sec) 
  • Onverwacht herstarten terwijl je de TV-box gebruikt.
  • Onverwacht herstarten van de Pickx TV app
  • Onverwacht opstarten van de TV-box
  • Zwart scherm bij Live TV
  • Lay- out van Studio 100 swimlane is aangepast
  • Android serienummer wordt nu juist weergegeven bij Instellingen - Instellingen toestel - Apparaatvoorkeuren - Over - Status - Serienummer

 

De update zal (als alles goed loopt) gebeuren door Google tussen 4 en 12 april. 

Link naar reactie (proximus.be)

 

ik krijg foutmelding P000, android box + tv herstart maar helpt niet

 

Mijn digicoder is gereset via de klantendienst. Werkt nu weer terug. 

De tv boven gebruiken we zelden. Dus daar weet ik het niet.

De tv beneden zijn de problemen gisteravond begonnen. 

Ik veronderstel op allebei dan

Reputatie 7
Badge +3

1 Bbox en 2 kleine decoders voor 2 tv's

heb je de problemen op de beide decoders?

 

Geert

1 Bbox en 2 kleine decoders voor 2 tv's

Reputatie 7
Badge +3

@Bizkit 

Je gebruikt twee decoder zie ik, klopt dit?

 

Geert

Klantnummer aangepast.

Reputatie 7
Badge +3

@Bizkit 

we onderzoeken dit voor je.

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel a.u.b.

 

Geert

Geen proximus tv, niks werkt met live tv. Bbox en elke decoder opnieuw opgestart. Werkt nog steeds niet P000.

Ik heb geen oplossingen meer...

Reputatie 7
Badge +3

@SteveW 

heb je de toestellen al eens herstart zoals in deze link wordt uitgelegd: Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

 

Geert

Ik heb net hetzelfde voor. Hoe is dit opgelost? 

Reputatie 7
Badge +5

@Annelies V. Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

probeer dit eens : herstart je toestellen voor internet en tv | Proximus

Reageer