Vraag

foutmelding bij open Pickx app

  • 23 October 2021
  • 9 reacties
  • 337 Bekeken

Kan iemand dit even bekijken? Krijg sinds een paar dagen continue deze foutmelding en kan dus niet meer via de app tv kijken. 
 

 


9 reacties

al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en lukt het wel nog via http://proximuspickx.be 

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
 wel mogelijk tijdens het weekend om helpdesk op te bellen 0800 22 800

Zelfde probleem hier. Opnieuw installeren app geeft geen resultaat. 

Reputatie 7
Badge +3

@Bramvds 

@stino_latino 

hebben jullie een iPad met een IOS 15 besturingssysteem?

 

Groeten

Geert

Neen. 14.8. Het probleem was op een bepaald ogenblik weg, maar nu is het terug… 

fyi: pas maandag komt er hier iemand van proximus zelf terug op het forum.

Ik krijg die foutmelding ook altijd , alles al geprobeerd zelfs contact gehad met een medewerker en nog steeds niet opgelost, ik nu al zeker 2 maanden 😡

Mss ook vermelden of je die fout alleen krijgt op één toestel of ook op andere toestellen heb je het ook bvb als je via pc of laptop kijkt op http://pickx.be  

is bij een rechtstreeks verbinding via wifi met de bbox of via wifi van een booster of PLC adapter/wifi-extender ….

Is inderdaad maar op 1 toestel ( iPhone) , is bij een rechtstreeks verbinding via wifi met de bbox ( ik heb geen internet op mijn iPhone) 

Reputatie 7
Badge +4

@chris.torfs Kan je in je profiel ook het klantennummer of lijnnummer van je TV-abonnement toevoegen ? Met de gegevens die nu vermeld zijn vind ik enkel een GSM-nr zonder TV-abonnement terug. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reageer