Vraag

Foute vermelding MTV NL bij Pickx Mix-zenders

  • 18 January 2023
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties

Ik heb gezien dat er via de aparte ingang van Pickx Mix NL er een opsomming en rechtstreekse link is naar de zenders uit het betaalpakket. Dit is heel handig. Alleen is er een zender die hierin niet thuishoort. Het gaat over MTV NL. Dit is een zender die in het basisaanbod zit. Er is hierin een verwarring geweest met MTV Live HD, die niet vermeld wordt en wel in Pickx Mix NL zit. Kan dus MTV Live HD in de plaats van MTV NL vermeld worden?

Je krijgt MTV NL overal te zien in deze ingang zoals bij “Al je Pickx Mix-zenders”, “Meest bekeken tv programma's”, “Nu op tv”,…  terwijl dit eigenlijk MTV Live HD moet zijn.
 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Ik merk dat MTV NL nog steeds verkeerd staat vermeld in de ingang van Pickx Mix NL in plaats van MTV Live NL (zie ook beschrijving hierboven). Kan dit aangepast worden?

Reputatie 7
Badge +3

@Tien 

excuses, bericht gemist, maar nu doorgestuurd voor nazicht

groetjes

tina

Reputatie 5
Badge +2

@tina.b ik merk nog dat MTV NL onterecht als een Pick Mix NL-zender wordt beschouwd in plaats van MTV Live HD (meer info zie starttopic). Kan je dit opnieuw doorgeven?

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tien je opmerkingen werden door @tina.b doorgegeven aan het betrokken team! Groetjes, Heidi

Reageer