Vraag

fout P131

  • 23 January 2021
  • 11 reacties
  • 1656 Bekeken

Kindjes in bed, lekker zetel in, klaar om opgenomen filmpje op te zetten. BAM foutmelding p131.…

Man man man, wat hebben wij een spijt dat we overgeschakeld zijn nr proximus! Nooit zoveel problemen gehad met internet en tv....


11 reacties

FYI: pas maandag komt iemand van Proximus hier terug langs

Er moet inderdaad nog het één en ander bijgestuurd worden aan de v7 decoder

zie → V7 Stand van zaken | Proximus Forum

Misschien dat toch ook even aankaarten bij het ronselen van nieuwe klanten.

Nee, wij stappen kortelings terug over naar telenet. Dit is niet meer doenbaar. 

Anders kan je voorlopig met de V5-C decoder verder werken tot de meeste ziektes uit de V7 verdwenen zijn, dit is wat ik ook voorlopig doe met de v5C verder werken,  maar natuurlijk aan u de vrije keuze.

Reputatie 1

Ik vermoed dat het een algemeen probleem was : gisterenavond exact hetzelfde probleem gehad : geen enkele opname kon bekeken worden. Telkens dezelfde error.
Ook een opname programmeren lukte toen niet.

Nu lijkt het terug ok.

Ja dat weet ik niet maar die fout komt wel bij anderen ook af en toe voor (wordt hier af en toe gemeld) dus daarom is het niet altijd algemeen natuurlijk 

Hier ook 2 weken geleden overgestapt naar Proximus en zeer vaak foutmelding P131 waardoor we opnames niet kunnen bekijken. Heel vervelend

Reputatie 7
Badge +4

Er wordt vandaag en morgen een update gedaan van de V7. Dan zou je deze foutmelding niet meer mogen krijgen (of toch veel minder vaak)

Ik begin het stilaan een beetje beu te worden met die p131 fout wij hebben proximus moeten aanschaffen wegens geen andere keus maar heel veel spijt van.

Mss ook vermelden of het bij deze fout het helpt / opgelost wordt bij één van deze acties, als je de opname of tv-replay even stop zet, zapt naar een andere zender en terug de opname start of de aflevering via tv-replay.

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb heel dat circus buiten gegooid , werkte van geen kanten

zelfs 3 weken geen tv … Ben nu bij Telenet en heel content met mijn ONE …

Veel HD en prachtig beeld ,internet zeer stabiel ,en gsm wekt ook perfect ...

Hoe zit het daar met UHD/UHD decoders, niet dat ik wil veranderen van provider maar gewoon om te weten, ik zou wel overstappen moest ik veel problemen hebben bij Prox en het is goedkoper (in mijn situatie) heb ik niet veel reden om over te stappen. Maar ieder moet dit tenslotte voor zijn eigen uitmaken .

Reageer