Vraag

fout p130 alweer

• 8 January 2022
  • 59 reacties
  • 21152 Bekeken

Toon eerste bericht

59 reacties

@Wim Hoorelbeke Ik heb u al geantwoord op uw andere post. 

@Joanne68 P130 wijst op een time out in de streaming van het beeld. Dit wil zeggen dat de verbinding tussen je decoder en modem niet optimaal is. Heb je de mogelijkheid om eens te testen met een andere kabel ? 

@Mwa Deze foutmelding heeft niets met de decoder zelf te maken, maar wel met de kwaliteit van de verbinding die niet optimaal is om het signaal tot aan de decoder te krijgen. 

Is gewoon met internetkabel rechtstreeks verbonden, zelfs al nieuwe connectors op beide uiteinden laten plaatsen. Het eerste bakje waar de kabel binnenkomt en de aansluiting in de witte kast op straat zijn ze ook al komen nakijken/aanpassen 

Reputatie 1

@Michael V de decoder heeft weer dezelfde kuren. Wij zijn wel juist een week weg geweest maar zijn nu twee dagen thuis en al twee keer gebeurd dit weer...

Reputatie 7
Badge +4

@Schreurs Ik zou dan graag terug een technieker ter plaatse willen sturen voor nazicht zodat we dit toch kunnen oplossen voor u. Is dit ok voor u ? 

Hier ook alleen maar problemen en inderdaad 's avonds als we tv willen kijken. We overwegen ook om weg te gaan bij Proximus. Bij de installatie is er al een technieker verschillende keren langsgeweest omdat het niet goed werkte. Begon dus al goed. Hij wist het zelf niet meer, dat konden we duidelijk opmaken uit zijn praat. Heb eigenlijk ook geen zin om hier weer een technieker tot 3 keer toe over de vloer te krijgen voor niks... 

Reputatie 1

Wij hebben foutcode p130 en p134 al sinds het begin. Soms moet alles een paar keer herstart worden, soms maar 1 keer. Is niet leuk als je eindelijk tv wilt kijken. Ook hebben we soms problemen met Netflix etc. Film aan het kijken en vanuit het niets stopt die, en dit een paar keer tijdens een film...

Beste mevrouw HadewychT,

Vandaag nog maar eens code P130.  Wanneer za Proximus hier eindelijk iets aan doen?
En wat betreft een andere LAN kabel: nee, die mogelijkheid hebben wij niet.

Als je eens zapt naar een ander zender is het dan opgelost, bij sommigen blijkt dit te werken.

Heb ik al geprobeerd.  Helpt ook niet.  Nu moest ik decoder rebooten,, modem resetten en ethernet kabel in andere aansluiting steken voordat tv weer werkte. Het probleem is dat iedere proximus medewerker iets anders vertelt maar nooit een oplossing biedt. Wij worden dat gesukkel echt moe.

Ik blijf voorlopig ook nog bij mijn V5 compact decoder maar natuurlijk heb je geen UHD en android apps dat je daarop kunt draaien ….

Reageer